Kraamcadeau voor vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door Iris89, 26 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hoii meiden,

Ik vroeg me af of jullie wat leuke ideeen hebben...

Een vriendin van mij gaat binnenkort bevallen en ik wou een origineel kraamcadeautje geven.

Nu kwam mijn man op het idee om in een leuk mandje wat verschillende cadeautjes te doen en dat leuk in te pakken.

1 voor haarzelf, 1 voor haar vriend, 1 voor de kleine en 1 voor hun dochter. (15 maanden)

Ik kan alleen niet zo goed iets bedenken... Hebben jullie misschien wat leuke tips?

Liefs! xxx

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    zelf ga ik een driewieler van luiers maken voor mijn zus en een luierskrans op de voordeur.

In een mandje zou ik voor mams lekkere creme en miss van dat gel speciaal om je huid weer wat strakker te maken (ligt ook aan de verstandshouding natuurlijk) zeep, en wat lekkers om te eten.

Voor pa ook "overlevingspakketje" hihi
    en voor dochterlief denk ik van die dingetjes ik ben grote zus enz..

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Het ligt natuurlijk wel een beetje aan je budget en het aantal cadeautjes dat je wilt geven per persoon.
    Als we dat weten kunnen we iets gerichter antwoorden.

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    voor haarzelf een mama verwenpakketje, met lekkere gezichtsmaskertjes, douchegel en bodylotion etc.
    of voor samen...een dinerbon

5. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wij hadden van een vriendin een pakket gekregen:
    Bier voor man
    Rosé (klein) voor mij
    LIEF bodylotion voor mij
    Doucheschuim en bodylotion van Natusan voor de kleine
    Wit broekje en Roze shirtje
    Klein speelboekje van stof met hanger van de Hema
    Knuffeldoekje van de Prenatal
    2 roze koeken

Dit zat bij elkaar in een grjize gevlochten mand met folie eromheen.
    Erg leuk :D

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik val mss wat uit de toon zo, maar ik zou juist geen douchegel of bodylotion doen, ik kwam echt om in de goed bedoelde lotions! Uiteindelijk heb ik er veel weg gegeven.

Leuke kadootjes vond ik de rammelsokken (oa. Hema), de boekjes van nijntje, slabbetjes, enzo. Heel fijn was een saunabon! Oppas'bonnen' voor het geval we even iets met zijn 2en wilden doen (ik weet niet hoe je vriendin daar tegenover staat?). En je kan bij prenatal en hema enz. bonnen kopen waarmee je vriendin zelf iets kan uitzoeken. Dat vonden wij heel fijn.... want tja, je hebt niet 5 schattige knuffelboekjes en 6 rammelaars nodig, maar wel veel luiers en een babyfoon. Het is zo duur allemaal! Rompertjes - overslag - kon bij ons trouwens ook nooit genoeg.

Oh ja, voor ons ook een briljante vondst waren de kindercds. Wij kenden helemaal geen kinderliedjes meer, of maar half. Er zijn cds met alle gangbare liedjes en tekst (vooral de tekst), waardoor we ineens ons arsenaal aan kinderliedjes konden verbreden.

7. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Bedankt voor jullie reacties! :D eeeehhh... Ik denk zo'n 25 - 30 euro?

8. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    o leuk zo'n mand! mijn vriendin was zondag uitgerekend dus het kan elk moment komen , ik ga denk ik ook zoiets maken! erg leuk.
    ik kreeg van mijn moeder en schoonmoeder een kraammand, elke dag 1 kadootje. heel erg leuk!

9. Bri

Bri Niet meer actief

Kinder cd's (liefst met boekje erbij) zijn superleuk. Wie heeft het niet, dat je wel de eerste twee regels kent maar géén idee hebt hoe het verder gaat.

Douchegels/bodylotions krijg je er inderdaad wel veel van. Ik vond een goede handcreme fijner. Liep de hele dag m'n handen te wassen met die antibacteriële zeep, dat is dus echt dodelijk voor je handen, zo schraal werden die.

Als je een dinerbon voor 2 geeft, let dan op dat ie lang geldig is (wanneer durven ze voor het eerst weg zonder kind) en helemaal top als je er een bon bij maakt dat jij die avond komt oppassen.

10. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Haha, ja ik zou wel willen, maar ik heb zelf ook een dochter die om 19:00 naar bed gaat. :p Ik kan niet zo makkelijk een oppas vinden en mijn man is niet elke avond thuis.

Mand met wat meer cadeautjes leek me wat leuker.. Moet ook niet enorm veel geld gaan kosten natuurlijk.

11. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland

Deel Deze Pagina