Help.. wat is dit?? sprong of toch zesde ziekte

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamavanTroy, 21 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanTroy

15 okt 2015
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi

Zl is morgen 17 weken. Alles ging laatste weken prima op een lange verkoudheid na. Sinds paar dagen ging drinken veel moeilijker en drinkt hij zoals vanochtend maar de helft van de fles. Ook wil hij niet meer slapen. Na een half uurtje wordt hij wakker en daarna helemaal over de zeik, normaal sliep hij na wat jengelen wel door maar nu dus niet. Sterker nog, hij brult bijna 3 kwartier als ik hem in bed leg. Troosten en erbij zitten heeft geen zin. Normaal houdt hij max 1.5 u wkkr vol en nu gaat hij daar ineens ruim overheen en is hij niet meer te genieten.

Gister even arts gebeld met de vraag wat ik kin doen en kon gelijk komen. Omdat hij ook rode vlekken had en tussen 36.0 en 38.0 schommelt dacht ze dat het de zesde ziekte was. Ook de avond fles die er normaal zonder een pauze in een ruk in gaat was een probleem.
    Koorts heeft hij niet, oren, mond keel en longen nagekeken. Wellicht een combi van sprong en zesde ziekte? Wat denken jullie?

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hij de 6e ziekte heb je meestal hele hoge koorts. Mijn zoontje heeft t pas gehad en had 2 dagen ruim 40 graden koorts. Toen de koorts af nam kwamen er rode vlekjes tevoorschijn.
    Heeft hij niet van de week inentingen gehad ofzo?

Deel Deze Pagina