Wij willen graag een korte vakantie plannen, maar mijn man krijgt geen vrij. Hij werkt maar twee dagen, de maandag en de dinsdag. We zouden dus het liefst van woensdag tot zondag weggaan. Alleen, de parken die ik ken, verhuren alleen van maandag tot vrijdag, van vrijdag tot maandag of een hele week. Kent er iemand een park waar je wel "losse dagen" kunt huren? Waar in Nederland maakt niet zo veel uit
Misschien iets particulier huren? In NL is het wel lastig om voor die dagen een huisje te vinden. Duitsland is veel makkelijker, weet niet of dat een optie is?
Ja Marveld in Groenlo, mooi park, heerlijk zwembad. Je kunt ze volgens mij bellen als je iets anders wilt boeken dan de standaard. Staat wel op hun site. Succes!
Waarschijnlijk een optie die je al bedacht had, maar voor het geval dat: kan je man niet twee dagen ruilen met een collega? Dat hij een week vier dagen werkt en een week niet? Bij mijn vorige werkgever deed ik dat ook wel eens zo. En anders idd Landal, daar kun je zelf kiezen voor zover er huisjes beschikbaar zijn.
Droomparken kan het volgens mij wel. Ik heb het net even geprobeerd en kan gewoon een willekeurige dag in de week aanklikken als aankomstdatum. Wij zijn afgelopen zomer in Droompark Buitenhuizen geweest, dat is een erg mooi en nieuw park (wij waren zelfs de eerste huurders in dat huisje, het was de dag ervoor opgeleverd). En je zit ook in een leuke omgeving. Oh nog even ter aanvulling: er vliegen wel veel vliegtuigen over, behoorlijk laag. Wij vonden dat wel leuk om te zien en met ramen en deuren dicht hoor je ze vrijwel niet, huisjes zijn goed geïsoleerd.