Hier is het 7,50 (oid) en daar zit alles bij in. Wel betaal je voor 11 euro per dag. Vanaf 1 april gaan de kinderen naar een goedkoper kinderdagverblijf voor 7,00 met alles erbij in en daar kun je ook gewoon voor 9 uur betalen.
hier 6,84 euro per uur en daar zit alles bij: flesvoeding (hoewel ik dan borstvoeding meegaf), luiers, doekjes, slaapzakken, 's ochtends bio fruit, zelfgemaakt brood, bio groente in de middag, andere tussendoortjes, drinken, muziekles 2x per week, kapper 1x per 2 maanden, thema-avonden (pedagoog, logopedist, verkeersles). ik ben tevreden
Wij betalen iets van 6,90 p/u en is ook alles inclusief; Luiers, flesvoeding, brood, beleg, vers fruit, melk (limonade wordt niet gegeven). Warm eten wordt niet gegeven. Slaapzak, extra kleertjes en knuffel wordt door ons in de vaste lades van de kinderen opgeborgen. Speen en fles ook door onszelf voor daar meegegeven. Tijdens feestdagen worden speciale evenementen georganiseerd bijv zoals een Sinterklaasfeest en kerstdiner en 'schoolreisjes' zoals een dagje naar de dierentuin. Daar wordt ook niets voor gerekend.
6,40 per uur want we nemen de niet populaire dagen (woensdag/vrijdag) af. Inclusief flesvoeding (ze krijgt bv ) fles, eten/drinken/luiers etc. Zelf meegeven, evt avond eten tot 1 jaar (daarna bijkopen)
6.80 en daar zit brood melkpoeder,fruit,tandenborstel/tandpasta laarsjes luiers/doekjes alles ook de uitjes dienze ondernemen met de bso kinderen (voor onze oudste in de vakantie ) Echt zo tevreden over ons kinderdagverblijf we betalen ook per uur! Ideaal pas naar de tandarts en dan breng ik de jongste daar ff.