Ik ben op zoek naar leuk buitenspeelgoed met water voor mijn zoontje. Hebben jullie tips? Een badje hebben we natuurlijk wel, maar soms is het ook leuk om op een andere manier met water te spelen met warm weer.
Heb je Pinterest? Als je zoekt op 'water fun toddler' of 'outside water fun' kom je ook heel veel leuke dingen tegen
Wij hebben een waterplay. Kun je in veel uitvoeringen kopen en ook aan elkaar koppelen. Zitten bootjes en poppetjes bij.
Waterplay Duplo in een bak water. Bak(je) water en een grote kwast (en/of verfroller) om te 'schilderen' op de tegels.
Volgens mij heeft duplo een soort water baan met bootjes ed. En wat ook leuk is, is een afwasteiltje, sponsje en heel veel plastic speelgoed om te 'poetsen'.
AquaPlay! Baan met bootjes, sluizen etc. Is makkelijk uit te breiden. Zoonlief heeft het voor zijn derde verjaardag gekregen en is er helemaal weg van!
Hier ook waterplay. Grotere oppervlaktes aan water vind ik wat eng. Dan zou ik ze niet even alleen durven laten. Maar knappe dreumes/kleuter die verdrinkt in zo'n waterplay-baan, dus ik vind het ideaal.