Overtijd en toch licht roze bij het afvegen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ingrid76, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingrid76

Ingrid76 Actief lid

5 jun 2010
    124
    1
    0
    NULL
    Gelderland
    Hallo dames,

Waarschijnlijk is hier al wel eens eerder over gesproken maar toch zou ik graag hier jullie ervaringen over willen horen.
    Ik ben 11 april gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag zwanger willen worden.
    Mijn eerste cylcus was 23 dagen, de tweede netjes 28 dagen en nu ben ik inmiddels al 9 dagen overtijd (als ik ervan uit mag gaan dat mijn cyclus nu weer 28 dagen zou zijn).
    Ik heb er al een paar testjes tegenaan gegooid maar helaas allemaal negatief!!
    Nu heb ik een sinds een paar daagjes wat licht roze met afvegen op het toiletpapier!!!:(
    En heel soms ietsje bruin lijkt wel maar dit is heel minimaal.
    Gaat het nu dan toch doorbreken??
    Ik hoop uiteraard van niet maar ben ook wel zo nuchter dat het wel erg snel zou zijn na het stoppen met de pil.
    Maakt iemand dit nu ook mee of heeft iemand het meegemaakt??
    Graag jullie reactie.
    Alvast bedankt.

Groeten Ingrid

2. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ik denk dat je deze maand gewoon een langere cyclus hebt, vervelend en ik hoop dat het niet te vaak is, van die cycli als dat ik heb (erg lang) zijn niet echt handig..

Hopen dat je snel ongi wordt!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou heb ik er weinig ervaring mee..
    Maar ik heb wel gehoord dat je je lichaam vaak even de kans moet geven opgang te komen..

Maar het zou best raak kunnen zijn..

M.a.w.. je moet gewoon even afwachten hoe moeilijk dat ook is!

4. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Hallo,

Ja gewoon afwachten.
    Ik ben ook nog niet zo heel lang terug met de pil gestopt (april)
    En tussen mijn 2e en 3e ongi had ik ook een dag of 4 dat ik wat rozig aan het w.c papiertje had zitten maar alsnog op dag 45! van een cyclus ongi geworden

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    bij naderzien vind ik wel dat je het in de gaten moet houden..
    28-36-45
    Als er d aankomende maanden geen ritme in komt zou ik het toch een na laten kijken!
    Hoewel het het beste is om gewoon 9 maanden niks te zien:)
    Heb je al weer getetest?

6. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    @t Nanette
    Ik ben ongeveer een week voordat mijn laatste ongi kwam naar de huisarts geweest en deze vond het normaal dat ik nog geen regelmaat had met betrekking tot de ongi dus ik kijk het nog wel even aan, nu is het de bedoeling dat ik volgende week ongi wordt en dan zou het een cyclus van 28 dagen kunnen worden maar ik ben er bang voor, zal vast wel weer langer duren en zwanger voel ik me momenteel niet dus doe nog geen test.
    Helaas!

7. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Ik had bij mijn zwangerschap wel al na een paar dagen roze op wc papiertje....ik wist toen alleen wel dat ik zwanger was en teste op NOD positief

Deel Deze Pagina