Zie hier 1-2-3 nog geen forum over, dus vandaar mijn vraag: wat geven jullie papa a.s. vaderdag?? Ik ben niet zo'n knutselaar en manlief is te nuchter voor lieve gedichtjes of knutselwerkjes, maar wil toch iets leuks en origineels geven Ben benieuwd wat jullie plannetjes zijn!
Wauw, dat is wel heel leuk!! Is te laat om nog een fotograaf in te schakelen denk ik, maar misschien ga ik dat zelf proberen!
Papa krijgt een zwemabonnement (+ 1 voor zijn dochter) van een groot buitenbad hier zodat ze de hele zomer samen kunnen gaan spetteren. En we gaan op Vaderdag zwemmen op een center parcs in de buurt. Dus het wordt een zwempakketje. Ik heb de eerste zwemervaring van onze dochter samen met papa op foto en daar ga ik iets creatiefs mee doen. waarschijnlijk wc-rolletje met de foto daarop, zodat ik een kokertje heb waar ik dan de e-ticket van center parcs en de kopie van het abonnement opgerold kan inzetten. We zwemmen trouwens iedere zondag in het binnenbad op loopafstand, dus het is nog een verrassing dat we nu een keertje naar een groter zwembad gaan!
Dat idee met papa hebben wij ook gedaan, maar dan zonder fotograaf had m in een topic in de lounge ook al geplaatst.
Super leuk trouwens die letters op de foto. Ik heb zelf een shoot gedaan met de letters L O V E in verschillende poses en die gaat straks hier in de woonkamer
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina En dit af laten drukken op broodtrommel, kan papa elke dag kijken op het werk!
Hier een fotolijst waar 12 foto's in kunnen. Van elke maand van het 1e jaar 1 foto En in het midden kan je met gips hand of voetafdrukje maken en daar plaatsen. Oh en omdat ik tegen zijn ouders heb gezegd dat we het uitgebreid vieren hoeven we niet op verplichte visite, wat voor hem ook een groot cadeau is
Weekendje weg, schilderijtje op canvas met handje en voetje, wil nog een sleutelhanger met foto gegraveerd maar vind het zo ook wel goed. Dat met die foto's is echt een heel leuk idee 😁
Wij(kids en ik) zijn foto's gaan maken! Papa krijgt een fotoshoot cadeau met het gezin en onze foto's zijn dus een voorproefje. Is echt een mooie reportage geworden en heb 3 foto's laten inlijsten ! Kan bijna niet wachten op vaderdag zo leuk zijn de foto's
Wij geven met vader en Moederdag 'gezinscadeaus', zo kreeg ik vorig jaar een picknickkleed, dit jaar een bolderkar en krijgt hij dit jaar een mooie (handige, grote) rugtas. (Maar heb dit jaar ook een mooie tas van hem gekregen...) De mooiste cadeaus zijn natuurlijk de knutsels en de foto's vAn het Kdv.
Ik heb een foto van mezelf ingelijst en ga nog een foto van onze dochter inlijsten, heeft ie wat van mij en onze dochter
Ik heb een canvas doek gekocht, en daar een sticker op met de tekst: the only thing better than having you as my husband is our childeren having you as a dad. Daarom heen de handjes van onze dochter.
ons ukkie kan zelf nog niks maken dus ik heb een hardcase voor op de telefoon van een foto van papa met ons boefje laten maken
Mijn man krijgt een nieuwe tatoeage met de naam van zijn dochter. Hij heeft al behoorlijk wat grote tatoeages maar deze hoort er toch echt bij!
Moet voor mijn man nog wat verzinnen. Maar we doen ook altijd wat voor de opa/oma want die passen vaak op. Daar ben ik gisteren en vandaag tussendoor even mee bezig geweest. Heb een paar lege glazen potjes en heb foto's uitgeprint op transferpapier en dat met modpodge op het glas geplakt. Zo heb ik 1 potje voor een waxinelichtje, 1 voor bloemetjes en 1 voor snoepjes. Op een dienbladje en klaar.
Bedankt voor jullie reacties! Kreeg op de eoa manier geen mail bij nieuwe reacties, dus zie het nu pas Zitten hele leuke ideetjes tussen!