Vaderdag 2014

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Edith1987, Jun 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,507
    202
    63
    Female
    Zeeland
    Zie hier 1-2-3 nog geen forum over, dus vandaar mijn vraag: wat geven jullie papa a.s. vaderdag?? Ik ben niet zo'n knutselaar en manlief is te nuchter voor lieve gedichtjes of knutselwerkjes, maar wil toch iets leuks en origineels geven :D Ben benieuwd wat jullie plannetjes zijn!

2. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,507
    202
    63
    Female
    Zeeland
    Wauw, dat is wel heel leuk!! Is te laat om nog een fotograaf in te schakelen denk ik, maar misschien ga ik dat zelf proberen!

3. caat

caat Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    1,195
    1
    36
    Papa krijgt een zwemabonnement (+ 1 voor zijn dochter) van een groot buitenbad hier zodat ze de hele zomer samen kunnen gaan spetteren. En we gaan op Vaderdag zwemmen op een center parcs in de buurt. Dus het wordt een zwempakketje. Ik heb de eerste zwemervaring van onze dochter samen met papa op foto en daar ga ik iets creatiefs mee doen. waarschijnlijk wc-rolletje met de foto daarop, zodat ik een kokertje heb waar ik dan de e-ticket van center parcs en de kopie van het abonnement opgerold kan inzetten. We zwemmen trouwens iedere zondag in het binnenbad op loopafstand, dus het is nog een verrassing dat we nu een keertje naar een groter zwembad gaan!

4. Andela

Andela Actief lid

Mar 21, 2014
    379
    0
    16
    Dat idee met papa hebben wij ook gedaan, maar dan zonder fotograaf had m in een topic in de lounge ook al geplaatst.

5. caat

caat Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    1,195
    1
    36
    Super leuk trouwens die letters op de foto. Ik heb zelf een shoot gedaan met de letters L O V E in verschillende poses en die gaat straks hier in de woonkamer

6. Andela

Andela Actief lid

Mar 21, 2014
    379
    0
    16
  7. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Dat krijgt papa hier ook:p
    Maak zelf de foto's.

8. Cream86

Cream86 Bekend lid

Feb 12, 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Hier een fotolijst waar 12 foto's in kunnen. Van elke maand van het 1e jaar 1 foto :) En in het midden kan je met gips hand of voetafdrukje maken en daar plaatsen.

Oh en omdat ik tegen zijn ouders heb gezegd dat we het uitgebreid vieren hoeven we niet op verplichte visite, wat voor hem ook een groot cadeau is ;)

9. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Dat is een heel mooi cadeau....Vind ik....:D

10. Cato1981

Cato1981 Actief lid

Apr 23, 2013
    422
    3
    18
    Weekendje weg, schilderijtje op canvas met handje en voetje, wil nog een sleutelhanger met foto gegraveerd maar vind het zo ook wel goed. Dat met die foto's is echt een heel leuk idee 😁

11. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik ga een dubbelzijdige sleutelhanger maken

12. KimK

KimK Niet meer actief

Wij(kids en ik) zijn foto's gaan maken! Papa krijgt een fotoshoot cadeau met het gezin en onze foto's zijn dus een voorproefje. Is echt een mooie reportage geworden en heb 3 foto's laten inlijsten :)! Kan bijna niet wachten op vaderdag zo leuk zijn de foto's :D

13. sjak

sjak Niet meer actief

Wij geven met vader en Moederdag 'gezinscadeaus', zo kreeg ik vorig jaar een picknickkleed, dit jaar een bolderkar en krijgt hij dit jaar een mooie (handige, grote) rugtas.
    (Maar heb dit jaar ook een mooie tas van hem gekregen...)

De mooiste cadeaus zijn natuurlijk de knutsels en de foto's vAn het Kdv.

14. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

Oct 5, 2012
    1,581
    0
    0
    Ik heb een foto van mezelf ingelijst en ga nog een foto van onze dochter inlijsten, heeft ie wat van mij en onze dochter ;)

15. Oscar

Oscar Lid

Dec 12, 2013
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een canvas doek gekocht, en daar een sticker op met de tekst: the only thing better than having you as my husband is our childeren having you as a dad.
    Daarom heen de handjes van onze dochter.

16. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Een kentekenplaat met de naam van onze zoon!

17. MZS

MZS Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,605
    0
    0
    Home sweet home
    ons ukkie kan zelf nog niks maken dus ik heb een hardcase voor op de telefoon van een foto van papa met ons boefje laten maken

18. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Mijn man krijgt een nieuwe tatoeage met de naam van zijn dochter. Hij heeft al behoorlijk wat grote tatoeages maar deze hoort er toch echt bij! :D

19. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

Jul 21, 2013
    1,164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Moet voor mijn man nog wat verzinnen. Maar we doen ook altijd wat voor de opa/oma want die passen vaak op.
    Daar ben ik gisteren en vandaag tussendoor even mee bezig geweest.
    Heb een paar lege glazen potjes en heb foto's uitgeprint op transferpapier en dat met modpodge op het glas geplakt.
    Zo heb ik 1 potje voor een waxinelichtje, 1 voor bloemetjes en 1 voor snoepjes. Op een dienbladje en klaar.

20. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,507
    202
    63
    Female
    Zeeland
    Bedankt voor jullie reacties! Kreeg op de eoa manier geen mail bij nieuwe reacties, dus zie het nu pas :( Zitten hele leuke ideetjes tussen!

Share This Page