Ik heb het tot nu toe prima zonder babyfoon gered maar nu mijn zoontje kan omrollen en ik hem niet meer op de bank wil laten slapen ben ik op zoek naar een babyphone. Aangezien mijn zoontje soms zijn dekentje helemaal over zijn hoofd heen trekt wil ik een beeldbabyfoon. Ik heb veel gehoord over de Luvion Beeld-Babyphone Grand Elite. Dat leek mij ook prima maar nu zag ik de Naeev babyfoon. Heeft iemand hier ervaring mee? Het ziet eer ook prima uit en kost een heel stuk minder. Ik twijfel heel erg welke ik ga nemen.
ik ken alleen die van Luvion en die vind ik heel erg goed. ie heeft een groot beeld en ook heel duidelijk, zelfs als het heel erg donker is in het kamertje. Wat ook handig is is dat als er een 2e kindje komt je alleen een extra camera hoeft te kopen en niet nog een babyfoon. Ook leuk is dat er extra kabeltjes bij zitten die je op de tv kunt aansluiten zodat je het op super groot beeld kunt zien. Je kunt er ook foto's mee maken als je er een sd kaartje in stopt. Maar je zoontje slaapt op de bank?
Hij sliep in de woonkamer op de bank omdat hij overdag heel weinig slaapt. Ik heb geprobeerd om hem op zijn kamer te laten slapen maar dan slaapt hij nog korter. Wordt na 20 minuten wakker. Op de bank slaapt hij 3 kwartier en dan ben ik al super blij. Maar nu hij rolt durf ik het niet meer. Dan maar korter slapen. 's nachts slaapt hij wel gewoon in de ledikant en dan lukt het gelukkig wel.
Aha ik snap het. Misschien dat het steeds beter gaat zometeen in zijn ledikantje, misschien even een kwestie van wennen?
Ik hoop dat het beter gaat. Sinds vandaag slaapt hij in zijn ledikant en tussen 8 en 13:40 uur heeft hij maar een half uurtje geslapen en nu ligt hij weer te slapen. Ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren