ik heb een gratis matrasbeschermer gekregen bij babydump, die leg je op de bedbodem onder het matras. Maar ik heb dus de aerosleepmatras,kan ik die 2 gebruiken of belemmert de matrasbeschermer de werking van de aerosleep?? wie o wie weet dit toevallig??
ik heb toevallig ook beide en die van babydump zeg maar even leg je echt onder het matras en de aerosleep leg je op het matras ofja derom heen dus je kan gewoon beide gebruiken bij mij ligt het op dit moment ook gewoon beide derop de aerosleep is echt als hoeslaken idee vind ik een beetje Groetjes jamy
heb jij ook de aerosleep matras of alleen die matrastopper daarvan?? hoe bedoel je de aerosleep als hoeslaken idee??
Die voor onder het matas is puur bedoeld om het matras aan de onderkant te beschermen zodat je matras niet kapot gaat op de lattenbodem. De aerosleeptopper komt op het matras te liggen en in direct contact met het kindje de andere niet dus je kunt ze gewoon samen gebruiken.
Als je het aerosleep matras hebt dan moet je ook zo'n losse toplaag erop hebben zitten met elastiek om de hoeken. Want aerosleep is het losse dekje dat erop zit. Het losse dekje met de honingraat structuur is de topper. Heb je dat niet dan heb je geen aerosleep matras.
yep hier ook alleen die topper met het hoeslakentje van aerosleep wist niet eens dat der ook complete matrassjes van zijn ach tis ook weer 6 en half jaar geleden met aanschaf nu alleen een roze hoeslakentje van aerosleep gekocht vond ik beter matchen hahhaha Groetjes jamy
Dan heb je de topper dus ook, want die zit op dat matras als setprijs. Dus je kunt de andere kant beschermen met de matrasbeschermer maakt voor het aerosleep effect niks uit want dat zit aan de andere kant
ok jewe thanx voor de info.. ja ik schrok ff van moet ik ook nog een topper kopen dat ding kost al 149 word duur geintje zo ..maar heb gekeken die topper zit er bij gelukkig