vraag over aerosleep matras

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sila24, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#1 Sila24, 25 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2011
    ik heb een gratis matrasbeschermer gekregen bij babydump, die leg je op de bedbodem onder het matras. Maar ik heb dus de aerosleepmatras,kan ik die 2 gebruiken of belemmert de matrasbeschermer de werking van de aerosleep?? wie o wie weet dit toevallig??

2. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    ik heb toevallig ook beide :) en die van babydump zeg maar even ;) leg je echt onder het matras en de aerosleep leg je op het matras ofja derom heen ;) dus je kan gewoon beide gebruiken bij mij ligt het op dit moment ook gewoon beide derop
    de aerosleep is echt als hoeslaken idee vind ik een beetje ;)

Groetjes jamy

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

heb jij ook de aerosleep matras of alleen die matrastopper daarvan?? hoe bedoel je de aerosleep als hoeslaken idee??

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Die voor onder het matas is puur bedoeld om het matras aan de onderkant te beschermen zodat je matras niet kapot gaat op de lattenbodem.
    De aerosleeptopper komt op het matras te liggen en in direct contact met het kindje de andere niet dus je kunt ze gewoon samen gebruiken.

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja oke maar IK HEB DE AEROSLEEPMATRAS niet de topper

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Als je het aerosleep matras hebt dan moet je ook zo'n losse toplaag erop hebben zitten met elastiek om de hoeken. Want aerosleep is het losse dekje dat erop zit. Het losse dekje met de honingraat structuur is de topper. Heb je dat niet dan heb je geen aerosleep matras.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja die heb ik ook , mag ook wel voor 149 euro

8. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    yep hier ook alleen die topper met het hoeslakentje van aerosleep
    wist niet eens dat der ook complete matrassjes van zijn :)
    ach tis ook weer 6 en half jaar geleden met aanschaf nu alleen een roze hoeslakentje van aerosleep gekocht vond ik beter matchen hahhaha

Groetjes jamy

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Dan heb je de topper dus ook, want die zit op dat matras als setprijs. Dus je kunt de andere kant beschermen met de matrasbeschermer maakt voor het aerosleep effect niks uit want dat zit aan de andere kant

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ok jewe thanx voor de info.. ja ik schrok ff van moet ik ook nog een topper kopen dat ding kost al 149 word duur geintje zo ..maar heb gekeken die topper zit er bij gelukkig

Deel Deze Pagina