Hier ook een UV pakje voor ons zoontje. Hij heeft ook een hele blanke huid en rossig Haarlem Gisteren lekker gezwommen met UV pakje aan. Hij vond het heerlijk en wij wisten zeker dat hij niet zou verbranden. Ik vind het een uitkomst! Laat ze maar lekker kijken
Ik gebruik ze niet. Ik smeer mijn kinderen heel veel in. Vind het persoonlijk niet nodig, maar ik kan me goed voorstellen dat er ouders zijn die het wel doen. Ieder moet daar toch zijn eigen keuzes in maken.
In Spanje hadden bijna alle kinderen er 1 aan, ook mijn oudste van 4 hoor. En gisteren aan de plas zag ik ook veel pakjes
Haha dat vind ik van niet. Dan zit je met die randjes, die verbranden denk ik sneller. Het hele lichaam heb ik in 1 minuut ingesmeerd waarvan 30 seconden over het gezicht omdat ik daar voorzichtiger bij ben ivm de oogjes
Ik zat even te googlen want wist eerlijk gezegd niet wat een uv pakje was Zag gister bij het strandje dat idd een kindje z'n pakje aan had. wij hebben er dus geen en het is eigenlijk niet echt nodig bij haar vind ik. Als baby smeerde ik haar regelmatig in en nu is 1x genoeg, ze word niet rood maar eerder lekker bruin Maar snap heel goed dat ouders t wel doen.
Als jullie zo bezorgd zijn over jullie kinderen, zwemmen jullie dan zelf ook met kleren aan? Want vaak is die "ultrablanke huid" wel geërfd van één van de twee ouders. En kan je dus zelf ook enorm verbranden.
Op een zonnige vakantie in het buitenland mijn man wel ja. Die blijft het liefste uit de zo'n op het heetste van de dag want hij verbrandt gewoon. Heeft ook altijd een pet op met zomerse dagen etc. Twee van de drie hebben zijn huid hier en al hadden ze dat niet gehad dan nog vind ik het belangrijk hun huidjes nu nog te beschermen in bepaalde situaties. Een beetje zon is niet erg, maar op het strand in de volle zon of op een zonvakantie probeer ik ze extra te beschermen ja: vind ik belangrijk.
Ik bescherm inderdaad mijn eigen huid ook goed. Veel smeren en bij hele velle zon een t-shirt aan en ik zit eigenlijk meestal in de schaduw ipv in de zon en dan nog goed insmeren. Daarnaast blijf ik tussen 12.00-15.00 zo veel mogelijk uit de zon.
Nee hier geen uv pakjes, ondanks dat mijn kinderen spierwit zijn. Maar dat ze dan wel door de zonnebrandcreme