Over bijna 3 weken heeft mijn dochter haar kinderfeestje en nu ben ik op zoek naar knutselidee'n die wij met de kids kunnen gaan doen op die dag? Wat hebben jullie gedaan of hebben jullie misschien leuke idee'n wat wij kunnen gaan doen.
Ik weet nog wel een verjaardagsfeestje van toen ik klein was. M'n moeder had bij de bouwmarkt een stapel van die goedkope wandtegeltjes (wit) gekocht. Bij de knutselwinkel wat haakjes (van die plakkertjes met zo'n driehoek om 'm op te hangen), foam, lijm, stiften, glitters... oogjes... veertjes... vanalles om op dat tegeltje te plakken. Hebben we met z'n alle een tegeltje gemaakt, héél erg leuk!
Gekleurd zout / Leuk voor kids Dit deden wij vroeger graag! Als je alle laagjes hebt kan je voor een mooi effect ook nog met een sateprikker langs het glas naar beneden prikken zegmaar. Evt kaarsvet erop gieten dan blijft het mooi.
Ik zag laatst in de bieb een hele rij boeken over kinderfeestjes. Er stonden allerlei spelletjes en ideeen in met verschillende thema's.
beschuit versieren met snoep. dat was bij ons altijd het leukste van alle feestjes. en zo lekker. (moet er nu niet meer aan denken hoor)