Wij gaan donderdag 12 dagen met ons mannetje naar Turkije, Hij is dan 6 maanden oud. Nu vraag ik me af hoe jullie het doen/deden met zwemluiers. Trek je die wel of niet aan? En als je die niet aantrekt hoe doe je dat dan als je kindje uit het water komt? Het lijkt me niet fijn om hem telkens om te kleden. Dus graag ervaringen/advies gevraagd.
Wel een zwemluier aan in het water of een zwembroekje met zwemluier erin. Vaak ik het ook verplicht, weet niet hoe dat in Turkije is, ben daar nooit geweest. Als ze poepen in het water ben je blij met de zwemluier geloof mij maar ! Als ze uit het water komen zou ik wel een gewone luier aandoen in combinatie met een badjas of badcape omdat zwemluiers plas wel door laten, ze zijn niet waterdicht. Ik betwijfel of je steeds het water in en uit zal gaan, want hij is nog erg klein natuurlijk en zal ook nog veel slapen waarschijnlijk. Maar mocht je aan het zwembad blijven dan zou ik het zo doen.
Ik zou ook een zwemluier aan doen. En als je eruit gaat een gewone luier. De hele tijd in een natte zwemluier is ook niet prettig.
Meestal zijn zwemluiers verplicht in Turkije, zover ik weet. Ik liet me dochter gewoon in haar zwemluier tot we weg gingen van het zwembad. Ze gaan toch steeds het water weer in
Wij gingen vorig jaar met ons kleine meisje (toen 6 maanden) en onze grote meid (toen bijna 3) naar Kreta. In de ochtend gingen we op het gemak naar het zwembad van 10 tot 13 uurongeveer. Ze sliep dan in de buggy en zwom een stukje mee. Daarvoor gebruikte in een zwemluier. Zodra ze uit het bad kwam, ging de gewone luier en kleertjes aan. Na 13 uur gingen we lunchen en naar de kamer voor dutjes en dan gingen we aan het eind van de middag weer naar het zwembad. Soms zwom ze weer, soms niet.
zou het idd wel doen hoor want denk dat je je kapot schaamt als er ineens een keutel achter je aan zwemt hahaha. das echt zo vies. zo waren wij deze wk nog in cp loot er enem eisje van zon 2,5 met een dikke bruine vlek in dr zwempak brr echt goor gewoon dus gewoon zon ding aandoen.