Wie heeft er UV-zwemkleding gekocht en ben je er tevreden over. Gebruik je dit altijd? Is het voor jezelf of voor je kindje(s)? Ik zit er namelijk over te denken om voor onze dochters een UV-zwemsuit te kopen. NEW - UV Zwempak HIBISCUS (cerise) | UV pak / badpak (korte mouwen) | Zonnekleding Ik ben zo huiverig voor verbranden en het lijkt weleens of er niet tegenop te smeren is. Daarnaast kan je niet voorzichtig genoeg zijn denk ik, dus het lijkt mij een goede investering. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaring!
Of een los shirtje met broekje (lijkt mij overigens handiger met naar de wc gaan); NEW - UV Shirt (kort) met shorts BUTTERFLY (cerise) | UV zwemshirt kort & broek | Zonnekleding
Zijn wel gave dingen! Alleen jammer dat ze voor jonge meiden alleen shirtjes hebben (mijn oudste zit in 134) hihi
Hier hebben ze wel grotere maten; UV beschermende setjes voor meisjes. Factor 50+ UPF Zwemkleding - kinder Kids maat: 128 / 134
Ik heb voor beide kinderen Uv shirtjes van Help. www.helpinternational.nl. Ik zweer erbij. Ook omdat er bij ons in de familie melanomen voorkomen en (ook al is het bij ons erfelijk) je het toch kan "voorkomen" door beschermd te zijn tegen verbranden/zon. Voor mezelf heb ik het niet maar ik zit dan ook voornamelijk in de schaduw en smeer sowieso mijn gezicht met factor 50+ en mijn lichaam met 30+
Ik heb een UV-werend pakje (shirtje en broekje) voor mijn dochter en ben er erg blij mee. De meest kwetsbare delen zijn goed beschermd (ook haar nekje). Het voelt aan als badkleding en mijn dochter vind het lekker zitten. Ik ben dus erg tevreden. Een shirtje en broekje vind ik zelf inderdaad wel praktischer met naar de WC gaan dan een pak uit 1 stuk.
Kan je ze ook in een (sport?)winkel kopen. Ik kan ze tot nu toe nergens vinden, alleen op internet. Maar dan zit je met de maat. Lijkt me wel handig om eerst te passen, toch!?
Ik heb een pakje bij bartsmit gekocht voor 7,95 werkt perfect. Zijn net terug van 10 dagen Kreta en de zon gaat er echt niet door heen. Ze hebben/hadden een roze en een blauwe variant. Vorig jaar ook gebruikt toen had ze maat 80-86 en nu 92-98. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/vakantie/147200d1304085184-uv-werende-zwemkleding-ervaring-afb0062.jpg De waterschoentjes komen van van haren ca. 6,-.
isabella heeft ook zo'n pakje, ideaal! gekocht in italië en veel gedragen op vakantie in het zwembad. Ze verbrandt snel en heeft heel snel warmte uitslag, nu met dit pakje niks! zo fijn!!!
Wij hebben gisteren zo'n uv-truitje gekocht voor ons zoontje. Was van O'Neill en kost 12 euro. Vond ik erg meevallen voor O'Neill te zijn! Zijn het toevallig in de winkel tegengekomen, anders was het waarschijnlijk een ander merk geweest hoor We hebben de kleinste maat genomen, 2 jaar. Is nog wat ruim maar niet schandalig groot eigenlijk. Ik smeer ook altijd goed in, maar zo'n truitje lijkt me toch nog wat meer bescherming te geven.
ik had voor ons meisje vorig jaar op kos ook het pakje van bart smit, werkte perfect en ik kon haar met een gerust hart laten zwemmen. Ook voor op het kdv vond ik het ideaal.
Ik heb er eentje gekocht bij Intertoys, een los broekje met shirtje van Splash About, was zo'n 18 Euro bij elkaar. Volgens mij verkoopt Prénatal ze ook en Etos heeft af en toe zo'n actie (momenteel niet, wou er namelijk nog eentje kopen voor mijn dochtertje en zaterdag nog gekeken).
Wij hebben een klein pakje (1-2 jaar) meegenomen uit Australie, en een groter pakje (2-3 jaar) hier gekocht bij de Etos. Is niet duurder dan gewone badkleding en werkt super! Ik vind die pakjes (met pijpjes en mouwtjes) ook nog erg leuk staan bij die kleintjes. Waar je het in grotere maten kunt kopen weet ik niet. Is er ook iemand die weet hoe lang zo'n pakje 'goed' blijft? Ik heb dat Australische pakje nu voor het 3e jaar in gebruik, maar vraag me eigenlijk af of het nog wel voldoende bescherming biedt...
Goh, dat zou ik ook niet weten... Anders eens een producent van zulke pakjes hier in NL een mailtje sturen?
@ TS: ik heb hetzelfde pak net voor mijn zoon gekocht, alleen dan in het zwart! Het zit hem echt super en bevalt ons ook heel goed!