ik wil nieuwe drinkglazen voor water of cola , ben de huidige zat, welke zijn goed en niet duur???????? en ziet er ook leuk /stijlvol uit??
Ik heb altijd van die budget hoge glazen van Blokker aangezien er hier nog weleens wat sneuvelt.. Zijn redelijk stevig maar wel standaard (gewoon hoge glazen die wat uilopen en met van die rondjes in het glas geslepen). 6 voor 1,50.
Ik heb er een handje van om glazen kapot te laten vallen dus wij kopen ze bij de action. Die hebben vaak leuke glazen en ze zijn ook nog is goedkoop!
Oh ja ik heb geen vaatwasser dus hier geen problemen (of eigenlijk wel want heb liever glazen die er niet uit zien maar wel een vaatwasser dan andersom )
haha ik begrijp je heel goed want wij hebben de vaatwasser ook nog niet zo heel lang,heb een poosje met de hand moeten afwassen nou das ook niks ben echt elke dag blij dat ik nu een vaatwasser heb hebben jullie geen ruimte in de keuken dan?? voor een vaatwasser??
dames ik heb ook glazen gezien in het krantje van de hema , zijn die ook goed??? 4 voor 2 euro staat er??