douchegordijn

Discussie in 'De lounge' gestart door Ischa31, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Vraagje:

Onze badkamer wordt gerenoveerd en ipv een bad krijgen we nu alleen een douche. Hoe lossen jullie het op dat niet alles nat wordt? Ik wil eigenlijk gewoon een douchegordijn maar volgens mij is zo'n hoekdouchestang helemaal niet stevig. We willen er niet al te veel geld aan uitgeven.

Iemand een goed idee?

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik zou gaan voor een douchecabine. Dit heb je in vele soorten en maten en hoeft echt niet duur te zijn.

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Daar vind ik onze badkamer iets te klein voor. Ik zat ook al te denken aan een douchewand met daar tussen een gordijnstang maar 1 zo'n wandje lijk me ook niet al te stevig.

4. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    wij hebben een douchegordijn met zo'n simpele stang, is stevig zat, je gaat er toch niet aan hangen?

5. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Idd was je van plan eraan te hangen :D
    Wij hebben ook idd een stang en die doet het perfect, vrienden van mij hebben ook het andere idee het wandje en daar dan een gordijntje voor ook een prima idee net wat je zelf wilt denk ik zo

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nee ik niet ;,) maar we hadden zo'n ding ook om het bad heen en na verloop van tijd ging hij erg doorhangen maar nou was natuurlijk die stang ook wel een heel stuk langer.

7. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Wij hadden een douchestang en die hebben we zelf halverwege verstevigd met een buisje aan het plafond. Wij hadden alleen wel 2 douchegordijnen anders kan het weer niet want dan heb je de gordijnen in het midden hangen als ze open zijn.

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dat kunnen we inderdaad ook doen extra verstevigen aan het plafond. Ons zoontje vind haren wassen niet altijd even prettig en pakt dan alles wat hij maar pakken kan en hij zou er dus weleens aan kunnen trekken.

9. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Kan je er geen inloopdouche van maken door zelf een muurtje te metselen met bijv. van die leuke doorzichtige tegels/stenen?

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Is wel een heel erg leuk idee maar ik denk niet dat het in een huurwoning mag.

11. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hier kwam de stang van het douche gordijn ook regelmatig naar beneden zetten;)

Wij hebben nu een gordijnroede (hard plastic) in de muur geboord
    €6 waren we klaar:D en het gordijn is nooit meer naar beneden komen zetten:D

12. Within

Within Niet meer actief

Wij hebben een stang die je op maat kan schuiven, kan er dus ook uit. Hij zit bij ons tussen 2 muren geklemd. Met een douchegordijn van ikea eraan. Mijn schoonvader heeft een klein opstaand randje gemaakt zodat het water niet de hele badkamer doorloopt.

Deel Deze Pagina