En teon gaf mijn oude vertrouwde irritatie-opwekkende rot stofzuiger het dus op. In combinatie met een bruin tapijt en kruimelende dreumes is dat dus geen fijn feit. Nu heb ik de mazzel om jarig te zijn vandaag en heeft mijn lieve mama een mooi bedragje gestort als kadootje. Ook opa en oma deden mee. Nu heb ik het idee opgevat om een zakloze stofzuiger te kopen. Het idee daarachter is dat ik VEEL moet stofzuigen en dus (helaas) altijd vastzat aan de wat duurdere sotfzuigerzakken. Ik leef erg krap en dat was altijd iets wat ik echt moest inplannen binnen budget, is gewoon erg rottig. Nu heb ik dus 75 euro gekregen en dat is al meer als wat ik überhaubt aan een stofzuiger uit zou geven. Ik wil dat geld dus mooi investeren in een zakloze stofzuiger maar heb geen idee welke een goed idee zou zijn. Mijn budget is ongeveer 150 euro. Een Dyson gaat het dus niet worden en ik vroeg me daarom af of er hier meerdere dames zijn met een ander (evt goedkoper) merk die ze me aan kunnen raden? Ik lees veel over een Dirt Devil, is dat echt zo fijn als er gezegd wordt? Thnx
Wij hebben pas een nieuwe, een maandje ofzo. Ik ga even kijken hoe dat ding heet en welk merk het is. Mijn man heeft hem online gekocht voor 130,- dacht ik. Ik vond het ook een hoog bedrag, maar ja...met 1 vreselijk verharende hond en 3 katten koop je je scheel aan de zakken. Dit is wel veel fijner en hij zuigt heeeeeeel goed...hahaha! Het is een Philips Marathon. Hij had hem bij Wehkamp, maar ik zag dat ie daar niet meer verkrijgbaar is. De prijzen lopen wel enorm uiteen op internet zie ik...
Ik had een zakloze stofzuiger maar was een waardeloos ding! Hij zoog amper en met leeg halen zat je onder de stof wat eruit waaide. Wat een werk om die filter schoon te maken....Bah. Nu eentje gekocht met zak. Hier komt er geen een meer zonder zak in ieder geval!
En dat is dus precies de volgende irritatie die ik wil voorkomen. Zoek er dus ook wel eentje die een beetje makkelijk te legen is.
DIRT DEVIL NIET DOEN!!! Echt verschrikkelijk hebben er twee gehad alle twee na 3 x gebruiken zogen ze niet meer goed, ondanks dat de bak leeg was en de filters schoon waren! Nee voor ons niet meer. Lees veel goede dingen (wel met zak) over de philips op Wehkamp een roze. Stofzuigerzakken kan je goedkoop kopen bij de Action of gewoon hergebruiken? Leeggooien en opnieuw gebruiken, deden wij ook bij de verbouwing anders is er geen kopen aan..
Ik heb vorige week 1 gekocht van philips was alleen tegen de 200 euro. Deze bevalt erg goed. Reservoir is makkelijk te legen. Tot nu toe bevalt deze erg goed. Als je meer wilt weten dan pb je maar
Ik heb al jaren een van AEG en ik wil niks anders meer! Zakloos (ideaal want vind geld uitgeven aan zakken zonde) en met hepa filter. Heb huisstofmijtallergie en sinds deze stofzuiger beduidend minder klachten. Zuigkracht is bij deze echt geen probleem! Denk dat er hele grote verschillen zitten in de verschillende zakloze stofzuigers.
Wij hebben een zakloze stofzuiger van LG... Ideaal, geen zak meer nodig, en maakt 'blokjes' van het stof (een of andere compressietechnologie), dus geen opwaaiend stof. Zelfs het aanzetten is leuk, dan maakt hij een vrolijk deuntje..
Ik had een dirt devil na 2 jaar zuigt het kreng bijna niet meer filters uitgespoeld en wel had geen effect. Deze is ook zakloos en gebruik ik nu voor de bovenverdieping. Hebben nu een nieuwe bosch met zak, ideaal apparaat hartstikke licht met extra lang snoer.
Wij hebben een Samsung van 120,- bij Media markt vandaan. Al wel een tijdje geleden. Ideaal alsnjenhet mij vtaagt. Let erop dat he het filter regrlmatigschiinmaakt (in een sopje of een looende kraan) Deze 'stinkt' niet. We zijn erg blij met de aankoop Succes
Ik heb de afgelopen jaren een zakloze stofzuiger gehad, na elke keer stofzuigen altijd alles leeggegooid, maar die van mij leven niet lang. Heb sinds deze week een nieuwe stofzuiger, MET zak, hier komt er geen zakloze meer in !
Hier hebben we een philips. Was tussen de 150 en 200 euro. Maar zou hem zo weer kopen. Honden haren alles gaat er zonder moeie in. Ff leeg kloppen. en je kunt er weer tegen aan.
Hier een dirt devil en geen enkel probleem mee. Heb al van alles gehad, maar dit is de fijnste tot nu toe.
Hier wel weer goede ervaringen met de Dyson.... het kost wat, ik heb m nu alleen al 3 jaar en hij werkt nog als een trein!!!!! Ik ben er heel blij mee, alleen tja, idd wat boven je budget..... Dirt Devil heb ik ook alleen maar slechte ervaringen over gehoord van vrienden.... Succes!
Wij hadden een AEG, prima ding was het in het begin zoog heel krachtig, maar na een half jaar was het reservoir kapot. Hij begon dus minder te zuigen en hebben een nieuwe gekocht van Bosch, deze was nog krachtiger en ben er heel erg blij mee. Reservoir is ook een stuk beter dan de AEG. Vind de Bosch echt een super ding. Bosch BGS61832NL prijzen - Goedkope stofzuiger KIESKEURIG
Hier ook precies dit! Had een zakloze Philips, in totaal ongeveer 2,5 jaar gehad en toen hebben we hem na maanden irriteren het huis uitgegooid. Het ding stonk, ondanks dat ik de filters goed verzorgde en er ook nieuwe in heb gedaan, en moest hem veel te vaak legen naar mijn zin. Nu een miele MET zak en wil echt geen zakloze meer! Qua prijs vind ik het kopen van de zakken wel meevallen, er zijn ook genoeg merkloze 'namaakzakken' te verkrijgen die veel goedkoper zijn. Ik vind juist die filters voor de zakloze erg duur! Geen gedoe meer met stof wat overal heen vliegt als je hem leegt, geen stank, geen filters wassen. Gewoon hupsakee zak eruit en erin, heerlijk!
Hier een dirt devil en ben er nog steeds heel blij mee. Volgens mij de beste stofzuiger die we tot nu toe hebben gehad. Leegmaken gaat ook makkelijk in vergelijking met onze vorige stofzuiger. Met onze vorige vloog het stof alle kanten op en met de dirt devil hang je de opening boven de prullenbak, drukt op een knop zodat de klep opengaat en dan valt het meeste eruit.
ik wilde ook meteen zeggen dyson, ik heb m al 5 jaar en hij doet het nog steeds super! bij de makro hebben ze ook vaak veel keus!