uwv brief??

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door maryam27, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    man! wat kunnen vrouwen toch drama queens zijn. my god!

ik heb de optie om thuis te werken. Ik ben niet helemaal lekker, maar ik wil me hier nou ook niet vooor ziek melden, dus ik ben thuis gaan werken, om tussendoor effe uit te rusten. en ik werk ook af en toe 's avonds. als ik maar mijn uren maak. nu snappen????????????????
    ik zit thuis, dus ik kan niet effe naar p&o lopen om het te vragen, vandaar mijn topic

nogmaals, die brief ging over mijn verlof wat word vergeleken met een ziekmelding TIJDENS MIJN VERLOF.

maar ik ben dus niet de enige die die brieven onduidelijk vind, maar goed, de dames voor deze laatste vervelende reacties hebben me al geholpen.
    Als iemand me kan uitleggen hoe ik een topic kan sluiten dan zal ik dat doen.

de dames die mij antwoord hebben gegeven. Dank jullie wel!!

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Als je de "vervelende"reacties goed lees,lees je dat we verduidelijking vragen en meer niet . je opent met alleen een zin waarom stuurt het uwv mij een brief? en daaruit moeten wij opmaken om wat het gaat, beetje onmogenlijk.

Ik probeer iedereen te helpen, nergens heb je neergezet dat je het ondertussen al weet. Wij kunnen niet vanaf hier weten hoe jij het geregeld hebt op je werk. Dus dan is het logisch dat we niet weten wat je bedoeld als je zegt ik zit al thuis.. dan ga je er over het algemeen van uit dat iemand ziek gemeld is, als je er gelijk bij gezet had ik werk thuis nu omdat het niet zo lekker gaat. Hadden wij het iets beter gesnapt.

En die post van mij over het uwv was alleen maar bedoeld van die weten echt waar ze het over hebben, aangezien ik dus dacht dat je nog geen idee had waar de brief over ging. En aangeien die meiden meer doen op een dag , als je dan duidelijk uitlegd wat er staat en uitlegd dat je thuis werkt. snappen ze het misschien wel.

Zoals je het in je laatste post opschreef, dan snappen we dat je thuis werkt ja.

Deel Deze Pagina