Beetje boos (of eigenlijk heel erg)

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Lientje, 27 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ben hartstikke blij want na mijn verlof kan ik aan een nieuwe baan beginnen. Mijn oude baan was elke dag 2 uur rijden en dat vond ik moeilijk te combineren met een kleintje. Maar nu komt het. Ik heb netjes opgezegd, met opgaaf van reden.

Staat er in de informatiemail van mijn werk (die meer dan 100 man ontvangt) alleen maar dat ik wegga. Ze komt niet meer terug na haar zwangerschapsverlof. Ze gaat daar en daar werken. Terwijl anders altijd nog succes gewenst wordt enzo, als iemand weggaat. Ik vind het zo jammer dat ik 6 jaar gewerkt heb om uiteindelijk stank voor dank te krijgen.

2. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Nou das inderdaad wel erg lullig zeg. Veel plezier bij je nieuwe baan meid!

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dank je! Een voordeel, ik zal mijn oude werk niet missen op zo'n manier.

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lientje: Idd erg rot om jou afscheid op zo'n botte manier aan te kondigen! Ben blij voor je dat je nu een nieuwe baan hebt!

5. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Wel knap dat je voordat je met verlof gaat hebt opgezegd.......zeiden ze daar niets van?

Ik heb misschien ook een nieuwe baan, maar die gaat dan ook pas na mijn verlof in. Heb met mijn eventuele nieuwe baas (eindgesprek moet nog komen) dat we het geheim houden tot tijdens het verlof. Tegen het einde van het verlof zal ik dan opzeggen....ik ben veel te bang dat ze me om die reden kunnen ontslaan anders, dan ben ik mijn verlof kwijt incl. een paar maanden salaris....

Toch?

Wel belachelijk dat jouw werkgever zo'n mail uit doet, wees maar blij dat je er weg gaat, want blijkbaar gunnen ze anderen niets!

Succes met de laatste loodjes, de bevalling, het kindje en natuurlijk je nieuwe baan!

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat mag helemaal niet.

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Inderdaad, dat mag niet. Ik heb vroeg opgezegd omdat we op mijn werk nogal een strakke planning hebben. Ze zouden nogal in de problemen komen als ik een maand van tevoren pas op zou zeggen.

Dan is er geen tijd om een vervanger in te werken en moeten klanten langer wachten. Ze waren dan ook wel blij dat ik op tijd opgezegd had. Mijn contract loopt gewoon tot de einddatum van mijn zwangerschapsverlof.

Maar goed, ik had dus het idee dat ik alles netjes op tijd had geregeld, hen tegemoet was gekomen hiermee, maar ze zijn het duidelijk niet waard.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn baas heeft mij niet eens gefeliciteerd met mn zwangerschap! En toen ik wegging kwam er niemand van de leidinggevenden naar me toe hoor. Voel je je ook lekker... eh gewaardeerd zeg maar. Gelukkig had ik lieve collega's.

9. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Misschien zijn ze heel erg teleurgesteld dat je weg gaat ofzo.. Wel heel vervelend dat ze het niet op een wat leukere manier.. Maar zie het gewoon als een compliment, ze zullen je waarschijnlijk gewoon heel erg missen.. Sommige mensen kunnen dat niet gewoon zeggen maar gaan dan ingewikkeld zitten doen

Deel Deze Pagina