Beetje boos (of eigenlijk heel erg)

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Lientje, 27 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ben hartstikke blij want na mijn verlof kan ik aan een nieuwe baan beginnen. Mijn oude baan was elke dag 2 uur rijden en dat vond ik moeilijk te combineren met een kleintje. Maar nu komt het. Ik heb netjes opgezegd, met opgaaf van reden.

Staat er in de informatiemail van mijn werk (die meer dan 100 man ontvangt) alleen maar dat ik wegga. Ze komt niet meer terug na haar zwangerschapsverlof. Ze gaat daar en daar werken. Terwijl anders altijd nog succes gewenst wordt enzo, als iemand weggaat. Ik vind het zo jammer dat ik 6 jaar gewerkt heb om uiteindelijk stank voor dank te krijgen.

2. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Nou das inderdaad wel erg lullig zeg. Veel plezier bij je nieuwe baan meid!

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dank je! Een voordeel, ik zal mijn oude werk niet missen op zo'n manier.

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lientje: Idd erg rot om jou afscheid op zo'n botte manier aan te kondigen! Ben blij voor je dat je nu een nieuwe baan hebt!

5. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Wel knap dat je voordat je met verlof gaat hebt opgezegd.......zeiden ze daar niets van?

Ik heb misschien ook een nieuwe baan, maar die gaat dan ook pas na mijn verlof in. Heb met mijn eventuele nieuwe baas (eindgesprek moet nog komen) dat we het geheim houden tot tijdens het verlof. Tegen het einde van het verlof zal ik dan opzeggen....ik ben veel te bang dat ze me om die reden kunnen ontslaan anders, dan ben ik mijn verlof kwijt incl. een paar maanden salaris....

Toch?