wie heeft er ervaringen met epileerapparaten? en welke is bijvoorbeeld beter dan de ander? IK scheer nu alles, maar zo'n epileer apparaat lijkt me makkelijker maar wil graag weten of het wat is, voordat ik er veel geld aan uit geef.
Mijn ervaring is: Auw!! Ik hars altijd zelf (met warme hars en strips) en dat doet zoveel minder pijn (en is sneller).
Mijn ervaring ook AUW martelwerktuigen, zelfs met koelen ik laat m'n benen tegenwoordig harsen ben je er lekker lang vanaf
Ik hars ook altijd, wenkebrauwen, benen bovenlip haha En het onder gestelzel En het blijft veel langer weg
ik heb er ook 1 een silk epil eversoft deluxe. Vind de pijn wel meevallen, even de eerste paar halen maar daarna voel ik er weinig meer van maar ligt denk ik ook aan jezelf. omdat je best wel even bezig ben wil het allemaal weg zijn doe ik het meestal alleen in de zomer en scheer ik in de winter. maar vind het toch wel erg handig om niet zo vaak ermee bezig te hoeven zijn.
Ja ik! heb eerst deze gehad: Philips HP 6503 Satinelle ICE Premium Overzicht - epilator op VERGELIJK.NL Dat is met zo'n koel element erbij. De eerste paar keer deed het heel veel pijn (koelelement helpt gelukkig wel iets hoor.) Maar na een keer of drie raak je eraan gewend en het is nu helemaal niet pijnlijk meer. Dit apparaat is heel goed bevallen maar ik wilde er graag een voor onder de douche. Dus nu heb ik deze: Braun Silk-epil Xpressive 7281 Wet & Dry - Shavershop.nl bevalt ook prima
ik heb deze en bevalt me ook prima </title></head><body onload='if (!window.parent.StateManager || window.parent.StateManager.frameSaving) return;window.parent.StateManager.restore(decodeURIComponent(document.body.innerText));'>"+enc(b)+"</body></html>");c.close();a.frameSaving=false}
naar de braun zit ik ook te kijken maar dan de 7681. Braun SILK pil Xpressive 7681 Overzicht - epilator op VERGELIJK.NL dus die bevalt goed? doet het prima?
Ik heb dezelfde als chingy en bevalt wel goed hoor. In het begin is het inderdaad behoorlijk pijnlijk, maar daar wen je ook wel aan. Alleen mijn oksels durf ik niet aan.