Om dan zelf allerlei informatie op te zoeken over diegene lijkt mij ook niet wenselijk. Ben je echt niet netjes bezig. Gewoon door het UWV laten afhandelen.
Het is ook helemaal niet jouw schuld meid. Als de brief voor jou bestemd is, natuurlijk lees je het door, vooral van een belangrijke instantie. Ik zou het ook hebben gedaan hoor. Het is niet dat je het expres hebt gedaan. Ik zie dat UWV al zelf heeft gereageerd dus kun je het beste met hun afhandelen
Joh maak je niet druk! De fout ligt niet bij jou. Als ik een brief krijg die aan mij geadresseerd is lees ik hem ook, om er dan aan het eind achter te komen dat het niet over mij gaat/voor mij is. Ik hoop dat het UWV het netjes oplost, vooral met de desbetreffende persoon.
Beste Stefanie, Fijn dat we je hier vandaag even over mochten bellen. We willen je even laten weten dat we de informatie die we van je kregen hebben doorgespeeld binnen UWV om ervoor te zorgen dat dit niet weer voorkomt. Want nogmaals: wat er gebeurd is kan echt niet, de privacy van onze klanten staat bij UWV bovenaan. Daarom zitten we hier bovenop. Bedankt voor het melden! Met vriendelijke groet, Ellen UWV Webcare Team