Zwangerschapsbijbel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marley, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Wie weet een goed boek over zwangerschappen??

2. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Marley,

Allereerst van harte met je zwangerschap!
    Ik heb het boek Zwanger van A. de Grient Dreux zelf gekocht en bevalt prima. Erg compleet. Er zijn ook vervolgseries op , Baby en peuter bijvoorbeeld.
    Een kleinere versie is het boek Je zwangerschap van maand tot maand van J. Bouwmeester dat ik geleend heb van mijn zusje.

Kijk anders even op Bol om boeken in te kijken voor je ze koopt of natuurlijk gewoon bij de boekhandel.

Veel plezier met het aanschaffen van boeken en de komende tijd.

3. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Dank je wel!!! :) We gaan zo even de stad in, dus ga je titels opschrijven en op zoek! Wat een dag vandaag!

4. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Veilig zwanger en uw zwangerschap van week tot week.
    Ook leuk is een zwangerschapsdagboek! Veel plezier met shoppen!

Oh ja, gefeliciteerd natuurlijk!

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vond "Hoe je een baby krijgt met beide benen op de grond - Baren in een wip" zowel hilarisch als erg informatief. 't Is wel vertaald uit het Engels, maar aangevuld door Nederlandse verloskundigen/gynaecologen, dus ook prima toegepast op de Nederlandse situatie.
    De schrijfster heet Jane of Jean Symons.

Ik heb nog een flink aantal andere boeken gelezen (en vele malen herlezen), maar daarvan zijn de titels mij niet bijgebleven. Ja, Bevallen en opstaan, die weet ik nog. Kwam op mij een beetje gedateerd over en is erg pro-thuis bevallen, maar ik vond het toch leuk en interessant om te lezen (ben ook thuis bevallen, dus het klopte voor mij goed). Vooral de verhalen van oudere verloskundigen en van de moeders van de schrijfsters over 'hoe het vroeger ging' waren leuk, al heb je er voor nu niet zo heel veel aan. De andere hoofdstukken zijn wel goed bij de tijd hoor.

En ook van mij gefeliciteerd! Welkom in de wondere wereld die moeder worden heet...

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Het boek "Zwanger" is mooi. Weet niet wie het geschreven heeft. Staan een man en vrouw op de voorkant.

Veilig bevallen van Beatrijs Smulders is ook erg leuk.

Deel Deze Pagina