Hallo ik heb een vraag. Als ik WW raak dan ik dan aanspraak maken WW dagloon 2011 ben 2010 even ww geweest 2 mnd verdiende 24 uur 14,39. snel een baan en WW stop gezet. Opnieuw ww aangevraagt 24 uur 13,66 loon. aug 2011 - aug 2012 werkeloos (wel even gedeeltelijk ww) Nu heb ik een baan aug 2012 gevonden, vind het leuk echter was ik altijd administratief nu klantencontact ern verdien 24* 9,10. maar thuis zitten was ik zat Wat gebeurt er als ik in januari WW raak kan ik dan nog daggeld garantie van hoogte ww aug 2011. Ik hoop dat u mij kunt helpen.
Beste Johanna348, Je kunt in aanmerking komen voor het garantiedagloon, als je vanuit de WW bent gaan werken in een baan met een lager loon. Voorwaarde is dat je binnen twee jaar na je eerste ontlag bent gaan werken in een baan met een lager loon. Na je eerste ontslag heb je een WW-uitkering ontvangen. Daarnaast moet je binnen drie jaar na je eerste ontslag opnieuw werkloos worden. Je kunt iedere keer opnieuw gebruikmaken van het garantiedagloon, als je binnen drie jaar na je eerste ontslag werkloos wordt. Actuele informatie vind je hier. Met vriendelijke groet, Robert UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare