Hallo dames, Ik wil graag één machine om koffie en thee mee te kunnen zetten. Meer thee en waarschijnlijk helemaal geen koffie. Kennen jullie zo'n apparaat? Voorheen had senseo ook een thee variatie maar die thee capsules zijn nergens meer verkrijgbaar helaas. Alvast bedankt!
Dat zijn toch vaak van die machines die ook zo'n knop hebben met heet water? Wat je wel in hotels ziet staan? Geen idee waar je zoiets koopt eigenlijk
Wij hebben zo'n apparaathilips saeco. Maar moet wel zeggen je kunt steeds maar 1 kopje thee tegelijk zetten. En als je hem echt koopt voor de thee vind ik het wel een dure aanschaf. Hier drinkt vriendlief koffie en ik thee dus dan is het echt een uitkomst.
Onze Illy heeft een stoompijpje (voor melk op te schuimen) waar je ook heet water uit kunt halen. Echter ik vind de koffie en heet water niet echt heet. Zet zelf nog steeds net zo lief heet water op.
Als je echt heel zelden koffie drinkt zou ik voor een waterkoker gaan en dan een handmatig koffiefilter/koffiezetding erbij, bijv. zoiets: http://koffie.met-passie.nl/typo3temp/pics/4b03aef67d.jpg of een opzetfilter: http://2.bp.blogspot.com/-Qybwev6CwdA/T93YFtWKEWI/AAAAAAAAA8g/YXZbjlJJCG4/s1600/DSC_0003.jpg
@ de dames die het over een kopje thee (gewoon zetten met waterkoker) tuurlijk ben ik dan goedkoper uit! Laat ik mijn vraag dan een beetje anders stellen zijn er machines waarmee je een kopje thee kan zetten dus echt de thee.of iets wat daarop lijkt in de machine doen en dat er echt thee uitkomt ipv alleen maar heet water? Dank voor jullie antwoorden.
Je had vroeger theepads voor in de Senseo, maar die maken ze niet meer. En je hebt o.a. van DE en Holland Automaten van die grote machines die met bevroren koffie- en theeconcentraat werken, maar dat lijkt me minder handig in huis. Nadeel van apparaten die heet water geven vind ik dat de thee minder goed smaakt, oimdat het niet heet genoeg is.
Volgens mij is er niet zoiets als wat jij bedoeld, maar waarom wil je dat er perse tjee uitkomt ipv water en dan een theezakje erin hangen?
Hihi daar ben ik nu ook wel nieuwsgierig ja... Meeste apparaten die ik ken en dat doen... Zijn voor grootverbruik Staan op kantoren enzo. (En de thee is niet echt heel lekker. )
Omdat het veel lekkerder is!! (en dan bedoel natuurlijk niet uit die vieze automaten op een kantoor, vaak is dat niet lekker inderdaad) In andere landen zijn er apparaten (canada) waar je één machine hebt voor chocolademelk, koffie, espresso en thee.