Precies dit dus, het is weer eens de omgekeerde wereld in ons kikkerlandje hoor! Bah, ik krijg er gewoon kippevel van. Wat Bosi zegt, hier moeten kamervragen over gesteld gaan worden, dit kán toch niet zomaar?! :x
Idd; walgelijk was het zeker :x. Ze belden op, en mijn moeder nam op (hij woonde nog thuis) en ze wilden perse hem zelf spreken. Terwijl hij niet eens meer kon praten. Doordat hij geen weerstand meer had, kreeg hij allerlei kinderziektes. Hij had op dat moment de bof en de waterpokken. Ook heel zijn mond stond vol met waterpokken. Mijn moeder werd hysterisch, en heeft de hoorn erop gegooid.
Kijk en door dit soort berichten en al die leuke dingen die het kabinet verzint, zouden wij met zijn allen massaal in opstand moeten komen. Onmenselijk. Hoe kúnnen ze! Er gaan heel veel dingen mis hier. Waar andere landen wereldwijd het nieuws halen door grote stakingen en vernielen van parlementsgebouwen, blijven wij met ons allen lijdzaam toekijken...
Ik meen dat dergelijke oproepen tot massaal protest strafbaar zijn hier in NL. Dergelijke berichten zullen in de gaten worden gehouden en worden verwijderd en mogelijk gestraft. Via facebook moet zoiets toch wel lukken. Maar ik vrees dat heel veel mensen om die reden, dat het strafbaar is, al niet durven...
Respectloos van onze vriendjes in Den Haag. Veel mensen hebben de neiging te vergeten dat het UWV een uitvoerende instantie is, ze voeren uit wat de jongetjes en meisjes van de Staten-Generaal van het Koninkrijk der Nederlanden graag gedaan willen zien. De medewerkers van het UWV zijn, over het algemeen (uitzonderingen heb je natuurlijk altijd), heus geen koude, harteloze monsters. Sterker nog, de meesten zijn het niet eens met het beleid, ervaren het als vervelend, krom en in sommige gevallen zelfs schrijnend. Ze kunnen er alleen zo weinig aan doen he. Beter stemmen met zijn allen de volgende keer.
Laatste keer dat ik gecheckt werd, zat alles gelukkig nog vast. Maar je weet nooit of er in de tussentijd wat kabels losgeschoten zijn