Wie heeft er al bericht van de zorgtoeslag 2012. Wij krijgen een leuk bedrag terug heb ik net even uitgerekend hihi maar nog niks gehoord. Vrienden daarin tegen alwel (zei hadden de inkomsten belasting btw ook eerder dan mij).
2011 kdv heb ik vorige week gekregen.maar moest ik 50 betalen. Zorgtoeslag 2012 krijg ik 400 terug hihi volgens de berekening. Maar zal wel kloppen heb de verzamelinkomens van defenitieve berekening 2012 ingevuld
Ik zit net eens te kijken op de BD en ze hebben tegen ons altijd gezegd dat we geen recht hebben op kindgebonden budget, nu reken ik net wat uit en blijkt dat we gewoon recht hebben op 78 euro per maand ... Heb daar nooit wat over gehoord, ik vind dat echt vreemd.
Ik teken t ook elke x netjes uit, bel er achteraan ( soms wel meerdere keren )krijg ik telkens het antwoord nee mevrouw het klopt bla bla bla. . En dan aanslagen van 1000 euro!! Maar goed betaal mooi maandelijks terug. Kan goed zijn dat je de aanslag van 2012 volgend jaar pas krijgt!
Ik heb nog niets gehoord. Op toeslagen.nl staat wel een bepaald bedrag voor zorgtoeslag 2012 maar ik heb deze echter nog nooit gekregen?
Hier gisteren bericht gehad, ik hoeft niets te betalen en krijg ook niets. Vorig jaar hebben we de zorgtoeslag stop gezet, dus we rekende ook nergens op.
Ik snap echt niks van de bd... Ik kreeg in mei te horen dat ik 300 terug moet betalen voor de kot van 2013. Nu krijg I een brief dat ik 206 terug krijg over 2013.. Snap er geen zak van..