dat is balen ja.. hier wordt niet gekeken naar het bedrag van de partner? Maar misschien heeft dat te maken met de periode dat de uitkering inging ofzo? Maar ik dacht eigenlijk altijd dat WAO echt persoonsgebonden was en er niet gekeken werd naar de partner.
Als je uwv belt krijg een bandje te horen,ik kan niet bellen dus weet niet wat ze zeggen maar blijkt of eind van de middag of morgen pas
Ja dat is ook zo maar omdat ik, voor het UWV, tot vorige maand nog alleenstaand ouder was kreeg ik een toeslag. Nu woon ik samen en valt die toeslag weg. Logisch natuurlijk maar ik had het uiteindelijke bedrag wel wat hoger verwacht eerlijk gezegd.
Ik kreeg twee bandjes te horen, een waarop gezegd werd dat de uitkering en vakantie geld gestort word tot de 25e en dat je pas mag bellen op de 26e Tweede bandje zei dat het vakantiegeld de 25 gestort word..meer niet..vage shit
Lekker dan... en 26ste is zaterdag.. dus dan word bellen vanaf maandag..Nou ja dinsdag want maandag is het pinksteren.. nooit problemen gehad. Wacht er nooit op en heb het nu gewoon nodig....jakkie bah...
attentie voor de rabo mensen: ik heb het net gekregen.. Dus jullie misschien nu ook.. pfff gelukkig kan ik nu even de dingen doen die moeten1!!