Hoi allemaal, Gisteren heb ik na 6+3 weken zwangerschap een miskraam gehad na de 3e poging van ICSI in eigen cyclus (in UMCG). De eerste 2 pogingen waren we niet ver gekomen omdat de eicel niet was meegekomen met de punctie (heel veel pech dus) en je dan die poging kwijt bent. Dolgelukkig waren we toen het nu allemaal goed ging (eindelijk een eicel) en ik na deze eerste terugplaatsing ook zwanger was. Nu is dat sinds gisteren zo plotseling in een klap weg, zo bizar en onwerkelijk, ik voel me zo leeg. Ik ga volgende week voor een echo om te kijken of alles schoon is. Graag hoor ik wie hetzelfde heeft meegemaakt en hoe lang het duurde voordat alles weer 'normaal' werd, ook qua hormonen, dat HCG moet ook weer uit je lichaam. Wanneer ben je dan weer klaar voor een nieuwe poging? Ik ben nog steeds heel verdrietig maar ik wil ook vooruit denken en positief blijven over de toekomst, daarom vraag ik me af hoe snel je weer door kan/mag voor een volgende poging in eigen cyclus (ik ga dit volgende week natuurlijk ook aan de arts vragen)
Hoii katje.. heel spijtig dat je dat hebt meegemaakt en vooral in een traject. Je hoopt natuurlijk dat dan alles goed gaat. Helaas heb ik een jaar geleden ook een mk gehad met 6 weken wij waren al 2 jaar bezig en toen ik zwanger was kon ik mijn geluk niet op. En dat eindigde ook in een donkere wolk. Nu een jaar verder is er nog geen zwangerschap en zijn we ook deze maand gestart met gonal f en ovitrelle. Ik had na de miskraam gelukkig een normale cycles van 28 dagen bij mij is wel veel veranderd kwa hormonale dingen. Normaal heb ik voor mijn nod hevige pijnlijke borsten die zijn der niet meer. Ik ben altijd nu voor de eisprong tot aan mijn menstruatie misselijk. Ik kan dan ook niet echt peilen of het een zwangerschap is of gewoon weer mijn menstruatie.