UZ Gent topic deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Wat grappig we lopen bijna gelijk! Ik heb nu 5 dagen decapeptyl en 3 dagen menopur. Wat ben ik de eerste dagen ziek geweest van die troep. 😢 had jij daar ook zo'n last van? En die naaldjes van de menopur. Ik durf niet meer in mn bikini te lopen, dan weet meteen iedereen hoe laat het is met al die blauwe plekken. 😲 Wordt dit je eerste punctie in Gent?

2. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee ben dr niet echt ziek van. Wel licht misselijk en sneller vermoeid en gevoelige wat bolle onderbuik

Dit wordt mn 2e punctie in Gent. De eerste was 3.5 jaar geleden en daar is onze kleine man het resultaat van. Het is een WERELD van verschil in vergelijking met Nederland. Ik heb in Voorburg 3x de tent bij elkaar gekrijsd van de pijn met de 3 puncties daar maar Gent was zo goed als pijnloos. Hopelijk heb ik daar straks de zelfde ervaring als toen. ..

Ik heb geen blauwe plekken. Wel zijn die menopur naalden een ellende.... zo bot! Eerst zat deca in kant en klaar spuiten en was dat ellende en nu zijn het de meegeleverde menopurspuitjes.... gister de laatste dosering uit de flacon met een naald van de apotheek gespoten en dat ging stukken beter maarja.... de dosering kan je daar heel slecht mee bepalen...

Ik prik met Emla pleisters en zet de naald op mn huid en wacht tot hij er door heen zakt. Licht masseren bij inspuiten en goed masseren na inspuiten. Misschie helpt dat?

Succes! Vanavond spuit ik de laatste deca(yay!!) en maandag controle. Ik vind het superspannend want de vorige keer bleek bij de eerste controle dat ik overstimulatie had en wat een ellende is dat geweest....

3. okaasan

okaasan Lid

3 sep 2013
    42
    0
    6
    achter de laptop
    Hee NCM, hoe is he met je stimulatie? Gaat het goed? Geen overstimulatie deze keer. Herinner me dat dat 'jouw probleem' is.

Hier een beetje raar verlopen ICSI (rare stimulatie, niet veel eicellen, alleen een verse tp en niets in de vriezer), maar wel zwanger! Echt ongelooflijk gezien hoe lang we er vorige keer over deden. Echt bizar! Morgen 5 wk.

4. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai! Morgenochtend de punctie..... ben erg nerveus... helaas weer overstimulatie (of er tegenaan) dus maandag dinsdag en woensdag op controle geweest. Ik voel me goed ziek en lig bijna de hele dag in bed. De echo zag er goed uit. Links een stuk of 4-5 en rechts 7-8. Ben blij als de punctie geweest is....

Maar ZWANGER OKAASAN!!! GEFELICITEERD!!!

5. okaasan

okaasan Lid

3 sep 2013
    42
    0
    6
    achter de laptop
    Och NCM, wat naar. En nog naarder dat je er zo belabberd van bent. Kun je wel een verse TP krijgen, of bekijken ze dat in een alter stadium?
    En zoveel Gentse controlepost me bekend voor. Wij waren ook veel te vaak op controle deze keer, maar goed, dat vergeten we, na dit tot nog toe mooie resultaat, maar snel.

Heel veel succes morgen met de punctie. Hopelijk net zo mooie opbrengst als het er nu uit ziet. Ik ben benieuwd. Mag je een beetje vroeg? Veel sterkte!

6. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was als 1e :)

14 eicellen. Vanmiddag horen we het aantal bevruchtingen. Ik krijg geen verse TP

7. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    tegenvaller....
    14 eicellen, 10 goed, 9 bevrucht en dan nog maar 2 die door delen :( :( :(

Eerst zou alles ingevroren worden ivm overstimulatie maar nu zijn we toch aan het voorbereiden op een verse TP mocht invriezen een stap te ver zijn voor de embryootjes. We blijven hopen dat het 2 toppers zijn maar het is wel flink slikken...

8. okaasan

okaasan Lid

3 sep 2013
    42
    0
    6
    achter de laptop
    Oh jeetje NCM, wat een enorme tegenvaller. Eerst zo'n mooie opbrengst en nu nog maar twee over. Mijn duimen draaien dat ze het heel goed blijven doen en dat jouw conditie snel verbeterd, zodat je gewoon nu een tp kan krijgen. He, die stomme afvalrace ook altijd.

Oh mijn duimen draaien waanzinnig hard voor je.

9. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ik loop niet bij Gent maar wil hier toch even op reageren.
    Twee maar, jeetje wat een teleurstelling zeg :( Je had nog wel 10 goede waarvan zelfs 9 bevrucht..
    Wanneer is de tp? Dag 3 of dag 5? ik zou nu bijna denken dat ze voor dag 3 gaan..?
    Ik duim voor je dat dit twee toppers zijn!
    Succes!

10. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    De terugplaatsing is in Gent altijd dag 5. Ze hebben hier de beste resultaten mee. Dus we hopen dat ze dat halen. De vraag wordt dan of ze goed genoeg zijn om in te vriezen of dat ik er 1 terugkrijg of misschien 2....:( Maarja... eerst woensdag zien te halen

11. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ik heb ook in Gent gelopen en destijds gebeurde het weleens dat ze toch geen risico meer durfde te lopen naar dag 5 dus toch dag 3 terugplaatsen, omdat een embryo altijd beter in de bm kan zitten.
    Daarentegen weet ik dat dr. De Sutter tegen mij had gezegd dat ze eerst wilde zien of ik dag 5 embryo's aan maakte anders lag daar het probleem..
    Ik hoop het voor je dat dit juiste de sterkste zijn en je die teruggeplaatst krijgt..

12. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Das de info die wij gekregen hebben en ook nu is er geen sprake geweest over evt dag 3 terugplaatsing maar we gaan het zien

13. okaasan

okaasan Lid

3 sep 2013
    42
    0
    6
    achter de laptop
    En NCM? Hoe is het met jou? En met je emmies? Hoop dat ze het zijn blijven doen en dat jij opgeknapt bent.

14. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen terugplaatsing vandaag.... de emmies liepen te ver achter .... de arts is helemaal verbaasd en heeft geen verklaring. We staan op de planning van november

15. okaasan

okaasan Lid

3 sep 2013
    42
    0
    6
    achter de laptop
    Oh getver NCM, wat een ontzettende tegenvaller. Ze zijn zo streng met de emmies in Gent. Wij hadden ook allemaal achterlopende emmies, 1 een beetje en 4 een dag. Alleen die ene dus teruggeplaatst en de rest de prullenbak in.
    Wat ontzettend stom zeg. Al die moeite voor niets. Veel sterkte met deze klap. Gaat het met jou fysiek wel de goede kant op?

16. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het gaat prima met mij/ons :) Het is zo anders. Voordat we ons zoontje hadden was er totale wanhoop als er iets niet lukte en nu is het teleurstelling.

We zijn blij met het aantal eicellen ondanks mijn lage AMH en blij met het hoge aantal bruikbare en bevruchte eicellen. Het is alleen gek dat ze blijkbaar de sprankel niet hadden om door te gaan.

We zijn beiden ziek geweest in de eerste stimulatieweek... misschien hebben we toch koorts gehad??? We hebben het niet gemeten toen... Zou dat het kunnen verklaren? We weten het niet en gaan het waarschijnlijk ook niet weten...

We staan ingepland voor over 6 weken voor een nieuwe ronde (die kunnen we nog verzetten maar ik dacht laten we maar meteen vastleggen)

17. okaasan

okaasan Lid

3 sep 2013
    42
    0
    6
    achter de laptop
    NCM, wat klink je heerlijk nuchter. Wat fijn! En wat je schrijft over hoe anders het nu is, dat herken ik zeker! Hier ook hoor. Ik kon niet beginnen toen ik er wel op rekende. Nou ja, dan maar een maandje later. Jammer maar geen probleem. Dat was in 2014 echt een enorm en onoverkomelijk probleem geweest. Echt fijn dat het nu zo anders is.

Toch vond ik geen enkele cryo wel een domper, bang dat die ene teruggeplaatste emmie het ook niet zou gaan doen. Maar die doet het dus wel. Nog een kleine week en dan eerste echo. Spannend hoor. Maar ik ben nog steeds zo ontzettend relaxed, ik geloof mezelf gewoon niet.

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hoi hoi.

door de drukte ben ik helemaal vergeten te reageren. :( Maar bij deze.

@ okaasan:
    Zwanger! Wauw wat goed! Gefeliciteerd

@ ncm:
    Wat grappig ik zie net dat we op dezelfde dag de punctie hadden. :D Wat is dat balen als je denkt dat je lichaam zn best heeft gedaan en er maar twee overblijven. Grrr Maar zijn die twee nu terug geplaatst? En hoe gaat het met het wachten of heb je een vermoeden?

@ hier:
    dus 2 sept de punctie gehad. Maximale dosering maar mijn lichaam heeft gewoon niets met die hormonen en doet dus ook niet zn best :$. Resultaat 5 eicellen, 3 bevrucht en 1 gedeeld. Grrr. Ben ik hier nou zo ziek voor geweest? De teruggeplaatste was wel een super embryo zei de dokter. Boeit me niet als ik maar zwanger word :D.

tot snel!

19. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Grappig idd! Ik was als 1e dus lag meteen naast de behandelkamer. Als je mn berichtje goed gelezen had ;), had je gezien dat de laatste 2 het ook niet gered hebben dus helaas geen terugplaatsing gehad. We nemen nu rust en kijken of we de volgende cyclus weer een poging doen.

Maar wat goed dat jij een topper hebt terug gekregen! Hoe voel je je?

20. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ ncm
    Owh sorry dat je geen terugplaatsing hebt gehad. Heb er overheen gelezen. Wat waardeloos is dat zeg! Wordt je wel goed begeleid wanneer het niet goed loopt? Of kunnen jullie het samen goed aan?
    Ik voel me goed. Veel buikpijn maar dat kan ook nog van de pregnyl en de menopur komen weet ik uit ervaring. Heb al zo vaak gedacht dat ik zwanger was maar is afgelopen 4 jaar niet gebeurd. Dus nu denken we zal wel.
    Vergoed jou verzekering het? De mijne bijna niets. Echt balen.
    Tot snel

Deel Deze Pagina