in Duitsland heb ik geen intralipid gehad maar een ander soort infuus obv visolie. Heeft goed gewerkt. Was een ander adres, wil je het hebben? Ik had het via Pfeifer gekregen ergens in Langefeld. verder heb ik ook eerst opnieuw een kuur zitromax gehad op advies van Athene (ivm een besmetting met Hidden-C waarvoor ik 2 jaar daarvoor al een kuur van een maand gedaan had). Wat het precies was (plus alle oppeppers voor eikwaliteit die ik genomen had) waarom ik dit keer mazzel had weet ik niet, wel weet ik dat het goed voelde om alles gedaan te hebben. Zoo ook heb ik 9 maanden lang clexane gespoten, plus dan de schildklier tabletten etc. Wil Gent je opnieuw helemaal prikken op die batterij tests die ze uitvoeren? of niet? en heb jij via hen georikt op MTHFR? oja en pfeifer heeft een nieuw adres en tel.nr. had je die al of heb jij zijn oude contactgegevens geprobeerd?
In Langenfeld ben ik destijds ook geweest. Ook via Pfeiffer. Maar nu krijg ik Pfeiffer dus niet meer te pakken. Heb zijn immudoc mailadres maar die mailtjes komen niet meer aan. Wil je mij de gegevens pben welke jij hebt? Ga in Gent niet meer prikken. Heb destijds (2010) de hele batterij in zowel Gent als bij Pfeiffer geprikt. Daar kwam bij beide niets uit. Wil dus nu een kopie van de behandeling van m'n dochter doen en dan is het klaar. Gent heeft me vandaag teruggebeld en alles staat klaar om eind volgende maand te mogen starten. Nu alleen dus nog de Intralipid regelen. Ben wel benieuwd naar wat je allemaal geslikt hebt om je eicelkwaliteit te verbeteren. Ga je effe uitnodigen als vriend
Hoi Sikki wat spannend! in mijn foto album kun je zien wat ik ingenomen heb, als je wilt kan ik je wel meer uitleggen hoe en wat en ik welke volgorde ik wat geslikt heb. ik zal je de gegevens van pfeifer PB-en maar van zijn mailadres heb ik alleen immudoc, telefoonnummer dan maar? en het adres van Langefeld misschien? daar had ik die omegaven (zo heette dat ipv intralipid). Pfeifer raadde bij mij intralipid af omdat ik schildklierpatient ben. als je wilt wil ik nog wel kijken naar je oude bloeduitslagen, soms geeft het een aanwijzing omdat ik ook naar randnormale waardes kijk. hoe lang is je cyclus?
Sikki, ik zie dat je in het oosten woont. Weet je dat er een club is (iets thuiszorg-achtigs, maar ben de naam even kwijt) die bij je thuis komt, om interlipid toe te dienen via infuus? Scheelt veel ritjes Dusseldorf....
Ik moest idd ook direct aan iets van een thuiszorg denken mbt prikken. Of via een meewerkende huisarts? Ik heb het toen zelf laten doen via iemand die ik ken en bevoegd is om een infuus te zetten. Zij is namelijk verpleegster. Wij hebben dat toen gewoon thuis gedaan. Mocht je geen contactgegevens meer hebben van Pfeiffer dan wil ik wel even informeren bij een kennisje. Zij heeft recentelijk nog bij Pfeiffer gelopen. Ik weet wel dat hij niet meer verbonden is aan labor benrath (zoals in onze tijd) maar voor zichzelf is begonnen.
Tauret, ik krijg Pfeiffer met geen mogelijkheid meer te pakken. Via z'n verschillende mailadressen en telefoonnummers niet. Zou jij je kennisje eens willen vragen? Zwolle, kom maar door met die naam van die club
Afspraak was goed. Ik kan het omgaven infuus via hem krijgen. Heb nog een bloedcheck gedaan op allerlei zaken, maar daar kwam verder niets bijzonders uit. Wel is m'n amh weer lager geworden dus de tijd is bijna op. Verwacht ergens over 2/3 weken m'n ongi en dan starten voor de allerlaatste poging. Hoop op rijpe eicellen en goede embryo's zodat we ook een echte laatste kans krijgen.
Sikki ik duim voor je! Wij zijn vorige wk getrouwd op een prachtige herfstdag met ons mooie bruidsmeisje: onvergetelijk!
Chantal, wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd!!! Hier op dag 4 met spuiten. Waar ik vroeger nooit last had van de spuiten heb ik nu na iedere spuit enorme allergische reactie's. Heb echt een intolerantie opgebouwd. Volgens mijn buurvrouw die huisarts is zal het met de conserveringsmiddelen in de medicatie te maken hebben. Maar goed, even door de zure appel heen en dan is het klaar. Met welke uitslag dan ook.
Chantal 85: gefeliciteerd met je huwelijk sikki: succes deze poging ik duim voor je. hoe ziet je allergische reactie eruit? slik je nog iets van prednison of slik/spuit je precies hetzelde als bij de poging waarbij je jullie meisje kreeg?
Slik en spuit nu idd precies hetzelfde en straks dan dus ook de Intralipid erbij (mits er nog eicellen en bevruchtingen zijn). Ook weer prednison 10 mg. Naast de dhea en de hele riedel aan vitaminen. Ik reageer voornamelijk heftig op de fraxiparine. Echt een mega rode en jeukerige plek op de spuitplek. Huid is dan ook vaak wat opgezwollen en natuurlijk de blauwe plekken en onderhuidse bulten ervan. Maar dat had ik ook al bij de eerste keren fraxiparine spuiten.
Zomaar even onwijze inbraak in dit topic: Sikki wat wil ik jou onwijs veel sterkte en geluk wensen de komende weken, duim voor jullie
Sikki wat naar van de allergische reacties, ik duim dat het niet voor niets is en er een mooie oogst mag plaatsvinden, want jullie verdienen het onwijs na alles wat jullie hebben meegemaakt!
Vandaag op en neer naar Gent geweest voor de laatste FM. Straks de Pregnyl en morgenmiddag weer die kant op. Zaterdagochtend om 7.15 uur melden voor de punctie. Follikels enorm uiteenlopend qua grootte (what else is new) van 25mm tot 9mm. Zo'n 4 mooi van grootte en nog 5 hele kleintjes. Het is dit keer een lange stimulatie geweest. Meestal geen goed teken voor de kwaliteit. We zullen zien... Maar het meest rare was m'n progesteronwaarde. Die bleek tijdens de echo's en bloedprikken in NL veel te hoog. Hierdoor zou een verse tp niet mogelijk zijn ivm niet synchroon lopen van follikels en bms. We zouden een freeze all doen en later in een natuurlijke cyclus pas de tp. Maar nu was mijn progesteron in Gent raar genoeg weer goed. Waarmee een verse tp misschien toch mogelijk zou kunnen zijn. M'n eigen arts (de S) is er echter pas woensdag weer en zij moet een uitspraak doen. Maar eerst maar eens zien of er embryo's komen.