Dank je wel lieverd. Ik voel me in principe prima. Mag niet klagen eigenlijk Je zou evt als je al je resultaat gesprek hebt gehad in gent je uitslagen op kunnen vragen.
Sikki, bedankt! En voor jou; het is nog vroeg! Het kan nog alle kanten uit. Het is zo moeilijk om geduldig te zijn, nagenoeg onmogelijk. Hoe voel je je vandaag? Heb je nog getest of wacht je liever nog even af? Poppetje, bedankt voor je welkom! Ja, daarom hebben we de stap naar Gent gemaakt. Toch gek dat er geen oorzaak gevonden wordt voor de miskramen. Lovelymommy: Klagen mag altijd! Maar wat fijn dat het niet hoeft! Ik ben echt blij voor je! Vandaag alweer 9 weken! Jeej! Heeft iemand ervaring met Utrogestan? Ik moet drie keer per dag 200 mg (dus twee pillen per keer) inbrengen. Vandaag is dag 4, dus 4 dop. Het is bizar maar ik voel me precies zoals ik me voelde de keren dat ik zwanger was. Weeïg als ik niet op tijd eet, enorm misselijk als ik moe ben, best wel wat druk op mijn baarmoeder en een pittige pijn in mijn onderrug. En laat ik maar zwijgen over mijn borsten, die zijn mishandeld met een knuppel toen ik niet keek. Natuurlijk komt dit allemaal van de Utro, want 4 dpo is te vroeg voor symptomen. Wordt dit minder na verloop van tijd? Als je lichaam er aan went bedoel ik? Ik vind het best wel pittig als dit is hoe ik me voel 2 van de 5 weken van mijn cyclus! Al hoop ik natuurlijk dat ik me veel langer zo ga voelen omdat ik nu goed zwanger ben. En aan de andere kant moet ik niet klagen want het is hopelijk voor een goed doel en als dit is wat nodig is om een volgende miskraam te voorkomen is het het natuurlijk meer dan waard. Anyhow, lang verhaal, korte vraag: herkenbaar?
Zou je willen zeggen dat de bijwerkingen weg trekken. Ik weet wel dat het iedere cyclus anders bij mij is. Had nu geen bijwerkingen van de utro behalve dat ik het ranzige piepppppppppppppp bolletjes vind. Ik gebruik ze tot mijn eerste echo in Gent 14-12😳 dus leef met je mee😎 Verder show ik trots mijn test, het bewijs dat mijn hcg dus keurig opbouwt deze zwangerschap. Ga er maar vanuit dat dat goed is aangezien het bij mijn mk niet zo ging en de beginwaarde toen 220 minder was dan nu.
ik denk al, je bent verdwaald of kom je het goede nieuws ff showen, van harte hoor, ik heb je gemist op de bruiloft!
Mooie test Poppetje! Hier het eerste rood alweer gespot Had maandag nog omegaven gehad en bloed laten afnemen voor Pfeiffer. Hij kwam gisteren met de uitslag dat hij afstotingsverschijnselen in de bloedwaarden zag en ik de prednison moest ophogen. Maar denk dat het niet meer mocht baten.
Hè Sikki, wat balen! Maar wel vroeg toch? 10 dpo? Wat zijn de vervolgstappen mocht het toch je menstruatie al zijn?
Hey lieverd, toen jullie trouwden zaten wij in Japan 😉 Verdwaald ben ik hier niet echt, want ook wij liepen vanaf okt in Gent Wij hebben daar onderzoeken laten doen naar de hh miskramen. En helaas is daar wel iets uitgekomen, wat de miskramen, vroeggeboortes en de intra uteriene groeivertragingen blijkt te verklaren. Gisteren hebben wij onze vierde echo gehad, en helaas na 3 goede echo's (met alleen en goede stevige hartactie) kregen wij gister geen goed nieuws... het hartje van onze beeb klopte niet meer. A.s. maandag terug naar t zh voor controle echo, want ze wil t voor 400% zeker weten eer er actie ondernomen wordt. Morgen nog wel een extra echo ingepland bij een echo bureau omdat t voor mij gewoon te lang duurt tot maandag.
Oh nee! Lovelymommy nee!! Wat een verschrikkelijk nieuws! Hele dikke knuffel, wat oneerlijk dat jullie dit weer moeten meemaken. Heel veel sterkte.
Wat een afschuwelijk bericht Lovelymommy Heel veel sterkte! Hier nog steeds rood/bruinverlies en negatieve testen op 12dpo. Over en uit denk ik maar zo. Na kerst gaan we een maand naar Australie en daarna onze laatste cryo hopelijk ophalen. En dan wordt het hoogste tijd om het hele dikke MMM boek te sluiten. Dan gaan we genieten van onze mooie wonder dochter.
Sikki, lees nu pas wat een weg jullie voor jullie meisje hebben afgelegd.. WoW, respect! Australië, wat gaaf😍.. Ik snap dat je bang bent voor de uitslag, daarom mag ik van manlief niet eerder testen.. En is het nu echt niet dan hoop ik dat de cryo dan toch nog het zo gewenste brusje op zal leveren..
Dank je wel lieverd. Ach meis wat een lange weg hebben jullie al achter de rug zeg. En wat heerlijk dat jullie een maand naar Australië gaan. Gaan jullie een rondreis maken? Of op familie bezoek? Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie straks een mooie cryo mogen ophalen, en dat die ook bij jullie mag blijven meis. Wat zou het toch mooi zijn als jullie meisje nog een brusje mag krijgen. Liefs en een dikke knuffel!
Je hebt een mooi feestje gemist! Ik had je hier nog nier eerder zien schrijven over jullie gent avontuur, vandaar dat ik dacht verdwaald. verdrietig dat de echo geen hartje meer liet zien :'( Doet carolien de controle echo? Bij mij deed ze dat destijds ook, wel fijn want je wilt het toch wel heeeeeel zeker weten. ga je naar die man waar wij toen ook naartoe waren geweest? Ik duim, ookal is de kans o zo klein!
Sikki dat klinkt niet goed! Ik hoop dat jullie eskimootje mooi ontdooit straks en uitgroeit tot een brusje voor jullie wonderdochter. Wij hadden nu net terug zullen zijn van een maand nieuw zeeland, honeymoon, maar ivm onze ernstig zieke getuige wilden we niet zolang aan de andere kant vd wereld zitten. Nagedacht in de voorbereiding over Australië of NZ maar door het meer diversiteit in landschap in 1 dag reizen toch gekozen voor NZ, ook hebben we daar fam wonen, waar we eigenlijk 2wkn geleden een paar dagen zouden logeren(neef en aangetrouwde nicht). Krijgen we vorige wk een mail dat mijn nichtje die we dus in die week is bevallen met 22wkn was er zo graag geweest om haar vasr te houden. Ze zijn als koppel vorig jr geëmigreerd en alle fam woont hier, aan de andere kant vd wereld. Heeeeel zwaar en verdrietig. Ze hebben hun dochter laten cremeren zodat ze mee terug naar NL kan als ze toch ooit besluiten terug te komen.
Aaah jammer hoor! Ik hou van feestjes! Carolien doet idd de controle echo maandag. Vandaag idd bij die man geweest waar wij toen ook samen zijn geweest. Wat erg van en voor je nichtje! En zeker nu hun hele familoe aan de andere kant van de wereld wonen. Juist nu ze jullie hard nodig hebben...
Chantal, wat erg!!! Heel veel sterkte en kracht voor haar😢 weet helaas wat zij nu door maken...