Wie snel zwanger met gonal f zonder insiminatie?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mamasimone, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasimone

15 okt 2016
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn gestart met gonal f en er is medisch niks aan de Han bij ons en toch duurt het al 3 jaar. Zijn er hier mensen die goede ervaringen mee hebben? Onze hoop staat momenteel erg laag door al die jaren teleurstellingen te hebben gehad.

2. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Hier geen ervaring. Maar waarom is er gekozen voor deze behandeling? Gonal f wordt gebruikt om een eisprong op te wekken, maar die heb je toch van jezelf al? Ik zou toch minimaal verwachten dat je er dan ook IUI bij krijgt..?

3. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Hoi! Bij mij is het zo dat ik pcos beeld heb en zo af en toe een eisprong heb dus weinig kans om spontaan zwanger te worden. Ik ben de tweede ronde met menopur zwanger geraakt. Zelf hebben we het een half jaar geprobeerd maar ik wist van vroeger al dat ik weinig ongesteld was dus vandaar dat we na 6mnd zijn doorgestuurd. We hoopten dat Clomid zijn werk zou doen maar daar had ik geen respons op, maar menopur dus wel. Ik had ook alle hoop verloren maar blijf hoop houden en moed. Uiteindelijk zijn 1,5 jaar bezig geweest. En ik kreeg ook geen inseminatie omdat het zaad van mijn man goed is. Belangrijk is om goed te timen na de pregnyl

Deel Deze Pagina