Dag 22 met clomid 150?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dml, 4 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ik heb nu 2 fm's gehad na de clomid 150.. De eerste op dag 10, de tweede op dag 14, allebei veel eiblaasjes maar niks groeiends
    Nu wil ze me toch nog een keer zien op dag 22!
    Is dat niet veel te laat?
    Ook moest ik al gelijk een afspraak maken met de gyn om hormoonspuiten uit te leggen...

Zijn er dames die als nog zo'n late eisprong hebben gehad? Of is deze echo die er aan komt een beetje nutteloos aangezien de vervolg afspraak al gemaakt moest worden

2. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier was het beleid 20 dagen, dat verschilt per ziekenhuis.
    Als ik op dag 20 nog geen groei had dan moet ik met primolut de menstruatie opwekken.
    Ik denk dat het wel eens voorkomt, een late reactie/eisprong, maar ik zou er zelf niets meer van verwachten.

Dat je gelijk een afspraak moet maken voor hormoonspuiten is alleen maar mooi toch? Dan kun je in je nieuwe cyclus gelijk op dag 3 ermee starten!:D

3. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat is idd zeker mooi! Ging er al vanuit dat de clomid niks geen doen...

Mss een rare vraag maar stel de eisprong komt binnen deze 6 dagen is dat te zien op een echo? En wat gebeurd er met de overige eiblaasjes?

4. ManSte

ManSte Niet meer actief

Mijn gyn zei dat het zeker nog wel kon na dag 20. Maar dat ze dag 20 aanhouden als maximaal aantal dagen, omdat ze anders de cyclus te lang vinden duren...

5. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ikzelf ben heel moeilijk te stimuleren en heb zelfs met Menopur 150 gecombineerd met Puregon 75 follikelmetingen gehad tot dag 50 met eisprong pas op dag 54, dus ik vind dit nog vroeg :)

Mijn vroegste eisprong ooit was pas op dag 28, dus gelukkig breken ze niet vlugger af, of ik zou nooit echte kans hebben gehad.

Het is zonde om een ronde af te breken als er nog perfect een eisprong mogelijk is om dag 40, 50 of zelfs 60. Dag 22 is dus nog best vroeg. Veel succes!

6. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Oke thnx voor het antwoord!!

D'r is dus nog een klein beetje hoop.. Maar ik zal dus nooit weten of hij bv op dag 40 komt..

Ik ga duimen voor maandag!

7. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Gelukkig ook niet hihi, zou wat zijn als je met clomid elke cyclus 40 dagen of langer zou moeten duren, dan ben je zo een half jaar kwijt met clomid die bij veel vrouwen niet eens aanslaat:)

8. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Dat is ook waar, maar dan is dat altijd nog vaker dan wat ik nu heb haha
    Maar als ie zo laat komt zou ik eerder denken dat t mijn eigen jaarlijkse ei is 😬

En met spuiten lees ik tot nu toe nog dat je wel altijd een eisprong heb, dus stiekem kijk ik daar al na uit...

9. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Niet altijd, maar dat zijn echte uitzonderingen die ik nog maar 1 keer heb gehoord.

Late reacties komen ook niet heel veel voor, de meeste vrouwen reageren wel op de normale hoeveelheden binnen een normaal aantal dagen.
    Zelfs ik die best lastig te stimuleren was heb uiteindelijk normale eisprongen en cyclussen gekregen, maar het had eenmaal met het juiste medicijn wel eerst 3 maanden nodig om stabieler te worden.

De eerste keer met puregon had ik op dag 23 de eisprong en dat is best laat. De tweede keer 21 en daarna 19.
    Alle maanden daarna werd het rond de 15. Terwijl het precies dezelfde dosis was en ik niet was afgevallen. Het was dus echt een kwestie van wennen!

10. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Sorry, lees je reactie nu pas!

Maar bij jou slaat het dus wel aan, maar tot heden dus geen positiviteit?

Ik heb vandaag de derde echo gehad en wederom niks te zien (alleen m'n baarmoederslijm doet t mega goed op de clomid zeiden ze..
    Ook zeiden ze dat wanneer er nu wel een eitje zou zijn de cyclus eigenlijk al te lang was, wat niet heel positief was..
    Dus ze spreken elkaar ook wel een beetje tegen vind ik

Ik zie dat jij de behandelingen krijgt in Zwolle? Kom je daar ook vandaan?

Donderdag hebben wij info over de spuiten, ik mocht vandaag al gelijk met provera beginnen, om deze helemaal af te sluiten.. Dus dag 3 straks in m'n menstruatie mag ik voor een echo en de eerste spuit
    Weet niet of daar ook nog 'soorten' in zijn, dat zal ik donderdag horen denk ik

Deel Deze Pagina