Wij hebben eindelijk kaarten weten te krijgen voor 1 juni in Utrecht.. Je probeerd een jaar maar dan krijg je ook wat Wie gaat hier ook naar toe of heeft het geprobeerd.. Groetjes Mariebel
Ow leuk zeg! Wil ook graag heen, alleen hier in het noorden zijn de kaarten zo snel weg.. Pfff, is tot nu toe nog niet gelukt. Veel plezier maar dat zal wel lukken! Groetjes Kalush
hij is zo goed he wil er ook wel een keer heen. Dit doet hij ook zo goed: http://www.clipjes.nl/clips/fun/n/najib_amhali-dj.html
Wij zijn 2 jaar geleden geweest. Hebben ook alles op DVD, hij is echt geweldig! Ik hou niet van caberetiers maar hij laat me lachen!
Wij hebben ook alles op DVD en deze show komt er zeker ook wel bij.. Wij hebben zeker geluk gehad met de kaarten want op de plattegrond te zien zitten we op het balkon en na onze stoelnummers waren er nog 2 over... kantjeboord dus... Maar we zijn erbij.... eindelijk..
wij zijn er geweest in Carre....we zaten op de eerste rij en mijn vriend werd eruit gepikt. Hij neemt meestal 1 stel of persoon uit het publiek en komt daar dan een paar keer tijdens de show bij terug haha.... Ik vond het super...mijn vriend daarentegen was de hele show zenuwachtig haha... Voor hem pas kaartjes vanaf rij 3 voortaan en het grappige was dat we van plek hadden gewisseld met een ander stel ook op de eerste rij zodat we naast mijn moeder konden zitten hihi... Najib = echt super dus heel veel plezier!
aaaah... 10 mei 2008... gaan we ook naar hem.. gelukkig nog kaarten weten te bemachtigen! Hij is helemaal uitverkocht!
vrienden van ons kennen hem, dus wij kunnen er ook heen als we willen want aan kaarten komen is een crime
Ja hij is echt helemaal geweldig, alleen zijn shows zijn echt binnen no time uitverkocht Zodra ik weer de kans krijg, ga ik zeker weer proberen een kaartje te bemachtigen.
2008? is het zo extreem? ik vind hem ook SUPER! ik ben helaas altijd te laat met kaarten. Heel veel plezier!