HELP!! Nu al mijn eisprong????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elleke, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden, vorige week dinsdag is mijn menstruatie begonnen. Officieel zou ik dus rond volgende week dinsdag mijn ovulatie moeten hebben. Ik heb ook altijd een geregelde cyclus van 28 dagen. Gisteravond had ik al wat last van mijn rug en rommelende darmen, verloor gister overigens dik gele afscheiding. Nu ging ik net naar de wc en had ineens (sorry voor het onsmakelijke :)) een hele lange sliert afscheiding, het was elastisch en dun en ondoorzichtig.. En ook zoveel! Later verloor ik nog weer zo'n sliert, alleen was deze toen wittiger van kleur..
    Zou ik nu al mijn eisprong hebben gehad? :( Of verliezen jullie ook wel eens van deze afscheiding 'tussendoor'?
    We hebben zondagavond flink geklust, maar had er niet op gerekend dat als ik m'n eisprong nu heb, 'm nu al zou hebben...
    Wat denken jullie?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die lange slieren afscheiding is vruchtbaar slijm, wat veelal een paar dagen VOOR de eisprong voorkomt. Dit helpt de zaadjes naar de baarmoeder te zwemmen zodat ze daar klaarliggen voor de eisprong.

Ik vermoed dus dat je eisprong in een van de komende dagen nog zal plaatsvinden. Klussen dus!

3. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Bedankt voor je reactie!

Las net dat een eitje minimaal 8 dagen nodig zou hebben om te rijpen, dan zou het bij mij dus inderdaad een naderende eisprong zijn?!
    Ging net naar de wc en toen was het ook weg, heb alle afscheidingen door mekaar heen, van vruchtbaar slijm tot dik gelig slijm! ;) Eisprong zal binnenkort dus wel komen...

Deel Deze Pagina