bedankt , maar ik geloof het nog niet hoor , ik heb steeds het gedacht dat ie vals posi is , aangezien het lijntje zo dun is , nu lijkt het ook precies of het is niet meer volledig doorlopen ... heb er al wat water laten over gaan het streepje staat er nog wel maar er zit precies een onderbreking in ... hmmm morgen de kv
Die je om half 3 hebt geplaatst, vind ik best duidelijk, en je bent best vroeg met testen, dus de test zal zeker nog wel donkerder worden, voorzichtig gefeliciteerd.
ja ik ben ook wel heel benieuwd , maar verwacht er morgen niet te veel van hihi al zou het natuurlijk wel super zijn . hier de test nu ie volledig opgedroogd is en heb er ook water laten doorlopen om eventueel een indroger te laten verdwijnen , kweet niet of jullie het zien dat ie precies in de helft een beetje stopt ... dat het precies nog maar een half lijntje is Bekijk bijlage 373296 Bekijk bijlage 373297
Dat lijkt maar zo, kijk maar naar de foto, hij loopt gewoon door, onderin is hij iets lichter, maar absoluut niet weg, zoals jij denkt Ik blijf erbij: Zwanger!
... we zullen het morgen zien of jullie gelijk hebben dan doe ik een kv test. ik doe haast in men broek van de spanning , ga slecht slapen vannacht vrees ik
ok je ziet het hier morgen in de loop van de voormiddag wel verschijnen hou je schoen al maar vast in de hand
Heb weer getest maar volgens mij was het gister vals , de kv test geeft niets en de sensitest weer heel licht . Ik zal nu maar gewoon nog enkele dagen wachten want volgens mij komen gewoon mijn maandstonden eraan heb zoveel gerommel x
De dipstick toevallig langer dan 5 sec in de urine gehouden? Ik merk de laatste tijd als ik hem 7-8 sec in de urine houd ik ook lichte streepjes krijg en bij de voorgeschreven 5 sec niet :s
Ik heb hem er gewoon vijf seconden ingehouden , das de derde al van sensitest die een streepje geeft stomme testen haha
De dipsticks zijn ook niet zo gevoelig he, die 2voor5 zijn wel gevoelig. Maar aan je andere testen te zien is het gewoon bingo hoor! Gefeliciteerd!
Die van gister was echt niet vals hoor! Dat ie halverwege wat minder donker was gebeurt wel vaker. De antilichamen op de teststrip zijn heel vaak niet zo mooi verdeeld, vooral bij de goedkopere testen. In het begin kan je HCG een beetje schommelen, daarom wordt om stress te voorkomen altijd aangeraden om pas om de dag te testen. Kan best dat je morgen toch weer een duidelijkere hebt. Ik ga heel hard voor je duimen!!
dit zijn de testjes dus van vanmorgen , niet meer zoveel op te zien he ... al zeker niet de kv daar zie je niets ... Bekijk bijlage 373494