Overmorgen weer testen met hetzelfde merk als deze test. Kijken of hij donkerder wordt. Dan even een echo laten doen om te kijken of er iets zit.
heb net CB gedaan Bekijk bijlage 375604 dit kan ik niet geloven ... het kan niet goed zijn met het bloedverlies
ja het is heel raar , ik ben 25 december gestopt met de pil, en 27 januari 1 dag fel ongesteld geweest en dan nog 3 dagen gewoon bij het afvegen , dan niets meer , en vanaf zondag weer wat bij het afvegen en nu nog steeds , ik dacht nu dag 9 van men cyclus te zitten maar de cb geeft 1/2 weken aan dus ik snap er niets meer van ...
Kan ook nog je eisprong zijn... wil de pret niet bederven, maar hou er rekening mee in je achterhoofd.
Ja, net zoals de kruidvat test. Overmorgen nog een keer testen, dan weet je genoeg, knalt ie zou ik de vk even bellen, is hij weer minder is het waarschijnlijk je eisprong geweest.
ok thx we wachten rustig af , en moest ik toch zwanger zijn dan vrees ik toch dat er iets niet goed gegaan is , of zoals al iemand zei het waren er twee en er is er eentje afgekomen of het gaat nog mis gaan vind het heeeeeel onzeker
Hoeft niet persee, je kunt ook, ondanks het bloedverlies, gewoon zwanger zijn en alles gaat goed. Even een paar dagen aanzien.
Ik heb dit ook gehad.... Een moment flinke steken, vervolgens een aantal dagen bruin bloedverlies en ook gedacht dat het gedaan was. Kreeg een vroege echo wegens een eerdere vmk en ja hoor een kloppend hartje en daarnaast een zwart rondje zonder iets. Wellicht was dit nog van een tweede maar dat valt niet te bewijzen in zo'n vroeg stadium. Maar zoals al eerder vernoemd misschien is het wel een indicatie van een eisprong. Al heb ik niet eerder gelezen dat de indicatie test van CB dat ook vertoond. Blijft een onzekere tijd, pfff.... Morgen wellicht weer een goedkope test er tegen aan gooien . Succes!
net de huisarts gebeld, mag zodadelijk bloed laten nemen en dan morgen om twaalf uur op de middag afspraak voor de uitslag
bloed is afgenomen , morgenmiddag om 12 uur de resultaten . whaaa spannend spannend , huisarts zei dat het ook een felle innestelingsbloeding kan geweest zijn als de waarden van hcg morgen nog vrij hoog zijn is er goede hoop dus laat ons hopen dat dat zo is . ze zei dus ook dat ALS het die 27ste januari met dat felle bloed een miskraam was , dat te testen dan vandaag niet zo duidelijk meer zouden zijn , dus heb wel een sprankeltje hoop maar blijf tot nu toe nog maar even met de beide voetjes op de grond en hopen dat het goed is
Wat spannend zeg! Heb je verhaal gelezen! Ik hoop het voor je En wat rap zeg!! Hoelang was je eerste cyclus?
ja het is echt spannend inderdaad . ik ben 25 december gestopt met de pil en op 30 december ongesteld geworden. dan heb ik enkele dagen voor men nod 3 keer een licht posi test gehad met sensitest , maar werd dan uiteindelijk op 27 januari ongesteld (dacht ik ) 1 dag heb ik fel bloed verloren en verder enkel nog bij het afvegen . en nu heb ik nog steeds bruinsig en roze bij het afvegen. daarom vond ik het heel raar en deed ik deze namiddag nog maar eens een test op aanraden van iemand hier ... en toen had ik dus en op kv een tweede streep en op cb digitaal een plus 1/2 weken zwanger. maak me wel zorgen over de bloeding , de huisarts vertelde me dat het niet abnormaal HOEFT te zijn en dat het evengoed fel innesteling geweest kan zijn dus we zullen het morgen weten of de waarden nog oké zijn ...
Goh wat spannend zeg! En dat gaat rap met jullie! haha! Ik hoop het voor je/jullie! Zal morgen om 12.00 uur duimen!! Succes met de uitslag en het wachten!