lief dat jullie allemaal gaan duimen ben heel zenuwachtig vandaag en heb heel slecht geslapen. heb nu nog enkel bruine sliertjes bij het afvegen maar nog maar heel weinig. vanmorgen ook nog eens getest en er kwam vrijwel onmiddellijk weer een streep tevoorschijn ...
Ik vind het er veelbelovend uitzien hoor! Succes straks om 12 u. En met het doorkomen van de tijd tot dan .
ja kan bijna vertrekken EINDELIJK , ben nu ineens heel bang dat ze helemaal GEEN hcg gaan vinden ofzo hehe ... wat een onzekerheid
ze zullen vast iets vinden anders waren je testen niet zo duidelijk geweest ter vergelijking : ik had op 4.0 een hcg van 65 in mijn bloed niet veel maar hij zit er nog steeds , al bijna 33 weken ♡♡ en ik kwam op verschillende sites veel meer hcg tegen op 4.0 dus maak je niet onzeker denk ook dat je meer hcg gaat hebben hoor want je kruidvat knalt beter dan die van mij in juli succes!
Ik hoop zo dat het goed is bij je!! Ik heb nu al een cyclus van 34 dagen wat normaal 24 is nu op dag 23 eisprong gehad vorige week vrijdag negatief bloedtest en nu grotere borsten bhbpast niet meer.... hoop dat jij zo wel duidelijkheid heb!!!
hoi hoi dames , net terug van de HA , ik ben zowizo zwanger (geweest) het is nog niet duidelijk hcg was 35 dus niet extreem hoog. ze dacht dus dat het een miskraam is of geweest is. maar moet dus vrijdag terug en als er een verdubbeling is krijg ik een echo en als het gedaald is was het dus een miskraam.
pffffff wat een onzekerheid zeg! hoe lang zou het nu na de bevruchting zijn? na de eisprong bedoel ik. hoop dat het een valse start is en vrijdag het verdubbeld is!!
wat een onzekerheid babylove! ik had zo gehoopt dat je positiever nieuws zou hebben ik blijf voor je duimen
ik heb geen idee hoever ik na de eisprong zit ,aangezien dit mijn eerste cyclus na de pil is , dus het is echt afwachten , al denk ik niet dat ht goed nieuws gaat zijn vrijdag ...
bedankt , ik hoop het ook maar vrees er een beetje voor , had ook liever beter nieuws gehad . het vloeien is ondertussen weer terug een beetje begonnen ... weer wat bruinig in men inlegkruisje net.
Wow, wat zie ik nu ! Gefeliciteerd! Ik had al de hele tijd het idee dat jij gewoon zwanger was! Al je streepjes waren veel te duidelijk om indrogers te zijn. Je HCG aanmaak kwam kennelijk gewoon héél traag op gang. Wel heel vervelend dat je nu bruinverlies hebt. Je weet dat het niets hoeft te betekenen, maar ik snap dat je er niet blij van wordt. Ik ga heel hard duimen dat alles helemaal in orde is!!