véél te vroeg ik weet het maar lijk precies toch iets te zien

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door babylove 85, 24 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja , ben wel zwanger indd , maar voor hoelang nog ... das nog de vraag :( .
    heb vanmorgen op aanraden van de dokter nog eens getest om de op of af loop te zien ervan...
    ik vind hem een beetje lichter geworden precies bovenste van gister en onderste van vandaag...

Bekijk bijlage 375993

2. Trotsemama31

Trotsemama31 Niet meer actief

Ik vind de onderste duidelijker de lijn is donkerder vind ik hoor. Ondanks alle onzekerheid wil ik je toch feliciteren. Volgens mij lopen je testen gewoon op hoor ipv af

3. Tiinkerbell

Tiinkerbell Niet meer actief

Ik vind hem ook wel iets donkerder hoor :)

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik lees stiekem mee, meid wat maak je het spannend. Ben ik nu scheel of vind ik deze testen juist weer duidelijker dan de vorige keer??? Zal wel aan mij liggen dan?

Ik ben na een lange weg zwanger en ik heb in het begin bloed/bruin verlies gehad af en aan. Zelfs met 10,5 weken nogmaals maar dat bleek een poliepje.
    De gyn legde mij het zo uit: ten eerste kan in het begin je hormoonlevel nog heel erg schommelen en dat kan voor wat verlies zorgen, zeker als je ivf, icsi of...de pil hebt gehad. Het kan van de innestelng zijn en mijn laatste uitleg: soms ( bij mij dus het geval) ligt de baby wat laag. Daardoor schuurt het vruchtzakje als het ware over de baarmoedermond. Dit geeft dan snel bloedingen bij beweging omdat natuurlijk alles beter doorbloed raakt. Naarmate de zwangerschap vorderd groeit de baarmoeder omhoog en neem het zakje mee en dan kan het weer over zijn. ( zo niet dan spreek je van een placenta preavia geloof ik?)

Dus hier de uitleg die ik kreeg. Ik hoop dat het een van die drie is voor jou. Morgen weer de uitslag? Of volgende week? Ben het even kwijt...

Zet hem op! Maar snap heel goed dat je gereserveerd blijfy. Zou ik ook gedaan hebben.

5. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    thx voor de uitleg mI87 : ja ik zit ook steeds te kijken en op de foto is de test precies duidelijker , maar in het echt lijkt me die van vandaag toch echt wel ietsiepietsie lichter maar het is een twijfelgeval. dus ik weet het niet goed.

mijn huisarts was echt niet positief vooral niet over de hcg waarden , daarom denk ik maar steeds dat het echt niet goed is...
    blij jou uitleg te lezen , geeft misschien weer wat hoop . maar blijf echter heel voorzichtig .

heb vandaag ook weer wat meer buikpijn dan gistern ben al 25 keer naar toilet gerend om te kijken maar het blijft nog steeds bij de sliertjes , maar heb echt het gevoel precies of een van de uren komt echt ALLES eruit ...

morgen weet ik meer , ik moet morgenvroeg bloed prikken en savonds mag ik bellen voor het resultaat . pfffff

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Verschrikkelijk slopend is dat hè, die onzekerheid. Je testen vind ik eigenlijk gelijk. Niet donkerder, maar ook zeker niet lichter.

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Amai dat is wel heel spannend seg, ik hoop voor jou dat de uitslag v/d bloedtest morgen goed is en dat je kan zeggen dat je zwanger bent !!

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja het is echt slopend ...
    misschien is deze foto duidelijker , deze geeft precies toch beter het beeld dat ik hier in het echt zie ... mja er valt niet veel over te zeggen denk ik kzal echt moeten afwachten tot morgen ... :(

Bekijk bijlage 376020

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Het wordt toch echt duidelijker ;)
    Hcg verdubbeld om de 2/3 dagen. Als je de laatste test met de bovenste vergelijkt (dus midden even weg) zie je echt dat het oploopt. Snap je onzekerheid heel goed. Ik denk zelf dat je heel pril bent en dat je waarschijnlijk zwanger was van een tweeling. Vandaar ook de bloeding. Dit hoeft overigens niet. Hier kun je ook niet achter komen. Vind het zo spannend voor je ben benieuwd naar uitslag morgen. Hopelijk is de hcg waarde verhoogd.

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Weet je wel precies wanneer je eisprong was? Hoeveel dagen vanaf de eisprong zit je nu dan?

Ik mocht 15 dagen na terugplaatsing testen. ( dan is het embryo al 18 dagen oud want is 3 dagen oud tijdens de terugplaatsing) heb geloof ik op de 13e dag getest al en licht positief ( dat is dan 15 dagen na eisprong zeg maar) en de dagen nadat ik officieel mocht testen kreeg ik een knaller ( zie mijn foto's)
    Maarrrrr ik heb toen een etos en predictor gedaan en de etos was super licht en de predictor negatief!!! Helemaal over de zeik! Daarna naar kruidvat gehold en toen kreeg ik die knaller.
    Etos blijft dus erg licht vind ik, en die predictor komt er niet meer in! Wat een stress! Ja hij werd positief toen ik terugkwam. Stomme test.

Maar ik kreeg dus pas echt duidelijke knallers vanaf dag 15 na terugplaatsing...voor normaal is dat 18 dagen na eisprong.

11. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ben ook heel benieuwd , ergens denk ik dat ik geen hoop mag hebben en langs de andere kant tja , hoop doet leven zeker :)... ik hoop dat je gelijk hebt . . .

12. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    nee ik weet niet wanneer ik men eisprong had :( , ik heb op 17 januari wat gevoeld ik heb op 20 januari krampjes gehad , en daarna ook nog dagen van krampen en wat slijmverlies dus ik heb totaal geen idee...

en proficiat trouwens met je zwangerschap ;) was voor jou dus ook een onzekere tijd met die stomme testen ... grrrr

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Meid hoop dat het goed zit.
    Ik vind de test toch donkerder hoor!

14. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja , ik vind ze precies niet oplopen toch niet zoals het zou moeten denk ik dan ...
    we zijn weer iets dichter bij morgen ondertussen ... nog even geduld pff .. laat dat nou net iets zijn dat ik niet heb...vandaag bijna niets meer van sliertjes verloren ,buikpijn is ook weer minder . wel nog steeds niet goed kunnen eten maar das puur van de stress denk ik en hoofdpijn ...

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik vind ze wel een beetje donkerder worden hoor! Het verschil is niet heel groot, maar dat is meestal het geval als je elke dag test. Als je door blijft testen en ze blijven oplopen dan heb ik toch wel hoop voor je hoor. Hoe vaak hoor je wel niet dat iemand de eerste maand of soms zelfs eerste paar maanden van de zwangerschap nog gewoon bloed verliest, maar toch een goede zwangerschap heeft. In dat programma Ï didn't know I was pregnant" hadden ze het bijna allemaal. Ik ben benieuwd wat je bloeduitslag zegt, hoewel je eigenlijk pas een uitspraak kunt doen na twee testen, zodat je kunt zien of het HCG stijgt of niet.

Oh en die symptomen zeggen echt niets hoor. Tijdens mn eerste zwangerschap heb ik tot ik 6 weken was elke dag een paar keer op de grond liggen rollen van de buikpijn. Ik was ervan overtuigd dat het mis zou gaan, maar alles was gewoon goed. De eerste weken is het niet raar om buikpijn te hebben.

Ik duim!!

16. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Hoi hoi,ik heb dinsdag al een bloedtest gehad dus morgen is al de tweede keer dat ze gaan testen om te kijken of het zakt of stijgt. Mijn eerste bloedtest was niet zo goed hoor de hcg waarde was maar 35 , wat dus aan de lage kant is.
    Verder ben ik vandaag heel emotioneel en lig ik hier weeral te huilen. :( kreeg daarnet zo een opstoot van misselijkheid en buikpijn en ja hoor weer bloed het was weer een dagje bijna gedaan en daar is het bloed weer terug pfffff ellendig dit :(

O en bedankt voor de steun iedereen . X xx:)

17. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    succes vandaag
    krijg je meteen uitslag?

18. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Hallo,
    Ik heb ney even alles gelezen, ofja even heftig!
    Ik ga voor je duimen dat alles goed is!! Heel veel succes vandaag!! Ik hoop dat de dag een beetje snel voor je omgaat zodat je kan bellen voor de uitslag!!

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja sws bloed prikken en vanavond krijg ik de resultaten .
    maar eigenlijk moeten we niet meer duimen of hopen want ik weet al wel wat het gaat zijn.
    ben gisteren zo erg beginnen bloeden en heb echt heel veel buik en rugpijn gehad dus ik denk dat ik het nu aan het verliezen ben . . . de pijn is nu weer wat beter maar heb het gevoel dat het weer alle momenten kan beginnen en verlies nog steeds heel veel bloed. :( voel me ook niet meer echt zwanger om het zo te zeggen , gisteren was ik echt misselijk en lastig en had ik vanalles en nog wat , nu kan ik nog steeds niet goed eten maar men gevoel is dat ik niet meer zwanger ben en dat zal wel bevestigd worden .. straks ...

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ach meid, wat naar! Veel sterkte en toch nog heeeel klein beetje hoop...

Deel Deze Pagina