het algemene klaagtopic

Discussion in 'De lounge' started by VrouwtjeRomy, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Hier mag je klagen over alles!

Of het nou onterecht is dat je boos bent of compleet terecht het maakt niet uit, klaag je helemaal suf hier! Spuit al je gal uit en zorg dat je weer met een opgeheven hoofd dit beeldscherm verlaat! :D

2. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

Apr 29, 2010
    713
    1
    16
    Dat zal een hoop gaan opluchten :$

Ik heb dikke enkels door het warme weer!!!! gister moest ik bijna anderhalf uur omhoog voor ze weer normaal waren :D
    Dacht zal eens even klagen erover hahaha :D

3. Female

Female Niet meer actief

Ik moet vandaag werken op het terras tot 17.00u (binnen is het nog warmer) en het is me vandaag echt té heet :(

En oh ja ik wil graag even REGEN want het gras ziet er niet meer uit! (En dan ruikt het zo lekker buiten :))

4. Leliana

Leliana Niet meer actief

Mijn @#$#^%$ AIRCO is kapot!!! En dat precies vandaag :x :x

5. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik krijg kleine blauwe spatadertjes op mijn benen en striae op mijn buik door de zwangerschap en ik haat het dat ik daar tot mijn honderdste mee rond moet lopen. Ik vind het nog vervelender als mensen zeggen: je krijgt er iets moois voor terug!

Ja und? Dan moet ik maar accepteren dat mijn lijf lelijk wordt?!?! DAcht Ut Nie!

6. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb rugpijn :(

7. Leliana

Leliana Niet meer actief

Cherryayden: Herkenbaar ... :(

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik irriteer me dat ik vandeweek geen foto van de echo mee kreeg omdat zij vond dat het geen duidelijk plaatje zou zijn .. uuuhm mag ik dat miss zelf bepalen of ik het onduidelijk vind ..
    Had al direct geen klik met die sago toe ik daar binnen kwam, volgende keer dus gewoon ff om me oude vk vragen ;)

9. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    ik heb t te warm.....gianna ook, mijn vriend ook, onze katten ook

gvd 30 graden hier binnnen....ben t zat...

10. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    dat er een of andere gek van een braziliaan het in zijn hoofd haald om bij onze robben op zijn been te gaan staan:x:x:x:x:x

blijf van onze robben af!!!!!!!

waar ik ook ontzettend boos over kan worden en ik ben blij dat ik het hier ff lekker kwijt kan.
    dat er een voetbal club zoals az voor 1 euro verkocht wordt, er worden tientallen miljoenen kwijt gescholden, maar er wordt wel even vergeten dat er vele kleine bedrijfjes buiten hun eigen schuld om failliet gaan en die moeten wel al hun schulden netjes terug betalen.
    weet je wel hoeveel gezinnen je met dat geld blij had kunnen maken als je bij die mensen een gedeelte van de schuld had kwijtgescholden.

sorry voor de az fans, als het een andere club was geweest had ik net zo erg gevonden, dus niets tegen az zelf!!!

zo moest het ff kwijt!!

joyce

11. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Ik pas sinds vandaag ook mijn birckenstockjes niet meer....
    En dus moet ik alles blootvoets doen....weet je hoe warm de stoeptegels zijn na enkele uren volle zon?

AU AU AU.

De uitspraak je krijgt er wat moois voor terug ben ik ook zat, laat dat moois er dan maar uit komen, eerst zien en dan geloven :D

Ik was in slaap gevallen tijdens voetbal en tijdens beide doelpunten heeft mijn vriend op mijn hand geslagen (al roepend ja JA JAAAAAAAAAA)

AU AU AU

12. Revolucia

Revolucia Actief lid

Apr 10, 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Ik BAAL van de takke-tour-de-f%^cking-France, waardoor de Groene Kruisweg is afgesloten en ik a.s. weekend amper in mn nieuwe huis kan komen (waar nog zat moet gebeuren..)

Sorry voor alle wielerliefhebbers...

Ow ja, en ik wil dat het HEEL SNEL koeler wordt... heb vandaag mn berging en zolder uitgemest met 32 graden!!

Hahaha... nu maar een wijntje en ff niet meer klagen!

13. prrrsam

prrrsam Bekend lid

Jan 1, 2009
    987
    1
    18
    Ik baaaaaaaal er van dat ik geen relatie heb, ik heb echt behoeft aan lichamelijke aandacht :)

14. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik baal dat ik vandaag mijn nieuwe pinpas ben gaan activeren (helemaal naar de bank toe) en thuis promt drie keer de verkeerde code intoets bij internetbankieren. Ik mag weer terug.

En ik baal ervan dat vriendje zo ontzettend chago is van het weer (ik niet, natuurlijk. Het ligt aan hem :D)

En ik baal ervan dat ik niet de mooie, slanke, sportieve, happy zwangere vrouw ben die van plan was te zijn... maar wel die vrouw met zweetplekken, plat haar, opgezwollen benen (van de hitte? of de ijsjes?) en blubberbuik die ik niet wilde zijn. Wist ik veel dat je daar weinig controle over hebt.... (ik zal nooit meer zwangere crisisgevallen uitlachen als ik op een terrasje zit.... beloofd!)

15. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

Aug 4, 2009
    905
    0
    0
    Ik heb het warm en ben moe maar door die hitte, kan ik niet in slaap komen.
    En ik heb 2 manden vol strijkwerk en die verdwijnt maar niet...

16. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik baal ervan dat iedereen lekker naar het strand gaat en sávonds lekker een terrasje gaat pakken en dat wij dat niet kunnen door onze frummel... I know, dat komt wel weer maar damn wat mis ik dat.

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Mijn bloeddruk is te hoog en ik hou vocht vast.. heb nu plaspillen dus ik pies me suf.. alles doet ook zeer.. bah!
    :p

18. rabarber

rabarber Niet meer actief

Ik wordt gek van mn vent die gewoon in zijn bed blijft liggen grrrrrrrr

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

:D
    ik ook
    maar ik snap het wel:D

20. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

gefeliciteerd met je kleine!