Astrotv ( ergenis )

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal1984, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik zat net ff met een open mond te kijken naar Astro tv, ik snap niet dat mensen daar in trappen ...

Er beld net een vrouw op met de vraag '' Krijg ik snel een nieuwe baan '' zegt die vent '' ik lees in de kaarten dat het vrij moeilijk is om nu een andere baan te vinden want u bent er nog niet klaar voor, blijf zoeken ''

:confused: Ja duh dat ze niet snel een baan zal vinden het is Crisis momenteel en bijna heel nederland zit zonder baan, gek he dat ze dan niet meteen een nieuwe baan zal vinden ..

Ik erger me hier zo aan, maar aan de andere kant moet ik er zo hard om lachen dat mensen dit geloven ... :)

Maar goed, ben ik nou de enigste die hier zo over denkt ??

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

haha je bent zeker niet de enige, vind het ook de grootste onzin die er maar bestaat!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha nee hoor ik irriteer me er ook heel erg aan. Dan hoor ik ze weer praten en dan denk ik, ja duh dat kan ik ook wel bedenken. Zolang er mensen bellen zullen helaass deze programma's blijven bestaan. Het zijn ook vooral ouderen die bellen en geloven dat het echt is.

Ik geloof in het paranormale ne dat er mensen zijn die meer kunnne, maar daar horen de mensen van astro tv zeker niet bij allemaal oplichters!

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Of van die types die helemaal in de put zitten en met een dikke depressie op de bank zitten.. komt zo'n astromiepie aan met: 'Ik voel dat je ook wat lichamelijke klachten hebt, in de buikstreek of misschien wat hoofdpijn, klopt dat?'

Denk dan ook bij mezelf, wie heeft er nou geen pijn aan z'n hoofd of last van zijn darmen wanneer je zware relatie/geld/etc problemen heeft.. *zucht*

Vind het ook wel zielig hoor, voor die types. De een zijn dood is de ander zijn brood

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik geloof ook best in het paranormale ( heel erg zelfs )... Maar dit is gewoon pure oplichterij ( zo zie ik ) ... Het is ook idd best sneu voor de mensen die er wel in geloven er helemaal naar leven op het antwoord wat ze krijgen en dat vind ik persoonlijk best zielig ..

6. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Inderdaad, oplichterij. De programma-makers van dit soort (waardeloze) tv hebben een uitgebreide "profielbeschrijving " van de mensen die naar dit soort shows kijkt. Ze maken misbruik van deze doelgroep door op klachten en problematiek in te gaan en er een slaatje uit te slaan. Dat vind ik echt. Tuurlijk is het 'eigen verantwoordelijkheid' van iedereen, maar ik vind dat ze een speciale doelgroep gewoon geld uit de zak kloppen.

7. MiriamKlaas

10 mrt 2008
    63
    0
    0
    hier is een tijd terug een hele reportage over op tv geweest dat het oplichterij is zelfs in het nieuws geweest. wel erg dom dat er nog steeds mensen intrappen

8. Alita

Alita Niet meer actief

tja als je erheen belt ben je wat mij betreft niet goed bij je hoofd....

9. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    En het stomme is.. toch kijk ik ernaar!

10. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    ach ach...Zo hebben we geen belspelletjes meer zo komt dit weer...
    Is net zoals met die vage aanvraag smsjes "Hoe gaat mijn kindje heten als..." "wanneer ga ik dood..." "Hoeveel liefdespercentage..." Wordt er gek van!
    Vage bullshit allemaal!

11. claudia82

claudia82 Lid

10 dec 2007
    72
    0
    0
    Doesburg
    Pfff eerst zijn het de belspellen, dan de homeshopping programma's en nu hebben we de astro shit! Pfff vind dit soort uitzendingen zoooooo irri!! Zo irri dat ik er nog naar kijk ook om te luisteren wat voor domme onzin ze nu weer vertellen aan die goedgelovige mensen..
    Afschaffen die astrotv! (maar wat krijgen we dan?) LOL :)

12. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    van mij mogen ze het programma per direct van de buis knikkeren

Deel Deze Pagina