Alle 62 warenhuizen V&D volgende week tijdelijk open | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Vanaf volgende week gaan alle vestigingen van V&D nog eventjes weer open voor een laatste leegverkoop. Zijn er hier mensen die bij V&D werkten en weten of het nog de moeite waard is om er naartoe te gaan?
Ik ga sowieso woensdag ff kijken, mijn zoon past de kleding van V&D erg goed en ik baal vreselijk dat hij dicht is! Dus spijkerbroeken, shirts en truien in grotere maten hoop ik nog te scoren!!
Ik lees dat het per winkel afhankelijk is welke dag ze open zullen zijn: woensdag, donderdag of vrijdag. Of is dat al bekend? Ik zou graag nog wat willen van v&d, maar ben bang dat het stervensdruk zal zijn.
Van wat ik begreep is het veel eigen merk wat ze gaan verkopen. De merken (shop-in-shops) hebben veel al hun eigen spullen waarschijnlijk, indien mogelijk, weer opgeeist. Maar vond de kinderkleding van V&D echt leuk voor mijn dochter en voor mijn vriend kochten we er vaak blouses. Wil dus eigenlijk ook even kijken, maar idd geen zin in hysterische taferelen. Ben ook benieuwd tegen welke prijzen het gaat. Had hier 2 V&D's in de buurt zitten, dus afhankelijk van de dag dat die open gaan wil ik denk wel even een kijkje gaan nemen.
Ik wil ook heel graag gaan kijken/inslaan. Was een groot fan van hun eigen kinderkledinglijn. Het zal wel heel druk worden met koopjesjagers maar dit keer doe ik graag mee.
Zou wel heen willen maar doe het echt niet. Zal stervensdruk zijn denk ik, zie al taferelen voor mij van black friday in Amerika
Ik probeer in die paar weken dat ze open zijn nog wel eens een kijkje te gaan nemen. Hopelijk nog wat van Frendz kleding scoren. Zat altijd als gegoten bij mijn zoontje.
Handig die lijst, maar 'mijn' V&D staat er (nog) niet bij? Ik woon op 3 min lopen van een V&D en wil wel nog wel gaan voor de Frendz kinderkleding, als ze die ook verkopen. Even zien maar of die ook nog open gaat.