Waar zwemmen jullie mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Froetsel, 20 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo mama's,
    We kennen allemaal het buik probleemje, de 1 is er snel van af de ander niet.

Hier ben ik dus vrij slank maar heb wel echr een slappe buikje :( als k rechtop sta zie je t niet echt maar zodra ik voorover buig komt hij gluren en hangt de boel!

Dus zwem nu liever niet in een bikini. Vroeg me af waar anderen in zwemmen. En ohja de borsten die ik voor mijn 2 kids had zijn veranderd in 2 theezakjes( letterlijk zakjes).
    Dus wil ook iets waar me borsten enigszin omhoog mee staan en ik niet op een strijkplank lijk.

Dus vroeg me af, hoe zwemmen menig vrouwen. Ik zie altijd iedereen in bikini maar heb nou niet t juiste figuur ivm me buikje die soms komt koekeloeren!

2. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    In een tankini met cupmaat

3. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    In een tankini, ook met een cupmaat. Zit net even wat beter met grote borsten.

4. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
  5. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kersje en manamana , wat is het precies een tankini met cupmaat? Zie wel verschillende tankinis maar zitten dus geen vorm in bij de borsten..
    En vanwaar hebben jullie ze,

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik ben 70 kilo afgevallen dus je kunt je indenken hoe mijn lijf eruit ziet :D
    Ik zwem overal in, bikini tankini en badpak. Zolang het maar goed past en beugels heeft.

7. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
  8. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38

Ben erg sportief aangelegt en heb ook een atletische bouw dus voor mij is het perfect

9. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Misschien ern rare vraag ben je dan niet onzeker over je buik?

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Meid als je alleen een rolletje hebt als je zit of bukt ben je echt nog wel bikini proof hoor! Denk dan 80% van de vrouwen dat heeft. Zou toch eens kijken voor een wat hoger bikini broekje en een gevuld bikini topje met al dan niet wat push up. Vind persoonlijk een badpak met kleine cup altijd wat kinds overkomen (ik heb zelf ook weinig cup vandaar)

11. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Ik heb normaal gesproken (dus als ik niet zwanger ben) ook best wel een buikje, maar ik zwem gewoon in bikini. Ik wil straks na de bevalling wel hard mijn best doen om af te vallen, omdat ik toch wel wat overgewicht heb, maar het is nog niet zo erg dat ik niet meer in een bikini wil.

Ik ben 1.72 m en woog voor de zwangerschap rond de 85 kilo. Ik hoop weer op de 70 kilo te kunnen komen.

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
  13. Alf

Alf Niet meer actief

sportbadpak. Splut net alles daar waar ik het wat strakker wil hebben :D

14. beebj

beebj Niet meer actief

Voor recreatie een leuke bikini. Wel voorgevormde cup met beugel er in. Als sport zit ik bij een zwemvereniging en dan draag ik uiteraard een badpak (incl. badmuts en zwembrilletje).

15. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Als ik rechtop zou staan en er is niets aan de hand dan zou ik in bikini gaan. Voordat ik zwanger werd altijd bikini gehad, ook toen ik steviger was.

Nu 8 maanden na bevalling nog wel een behoorlijke buik, met bijbehorende uitpuilende striaestrepen (van de bevalling, niet de zwangerschap op zich), heb ik voor t eerst een tankini gekocht.badpak is niets voor mij, en wil wel op de foto durven met mn beebje op vakantie.

Tankinis heb je idd ook met ondersteuning of een gespje op de rug.

16. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik heb van maand 3 tot 6 na de bevalling met mijn kleintje gezwommen in een badpak, puur voor mijn eigen rust. Daarna gewoon een bikini aangetrokken. Ik vind dat ik een hele goede reden heb om met een slappere buik rond te lopen. Zelfs zonder goede reden moet je natuurlijk lekker jezelf kunnen zijn.

Tip: broekje een maatje groter en bij voorkeur gevoerd, dat snijdt om de een of andere reden minder en daardoor zie je er wat strakker uit. Als ik rechtop sta puilt er niets overheen.

17. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Nee. Ik draag waar ik me goed in voel en wat lekker zit. Zolang het goed past mag iedereen kijken wat ze willen maar ze hebben er niks over te zeggen. Bovendien hangen mijn bovenbenen en billen ook, dat kan ik toch niet verbergen! Dus waarom moeilijk doen.. Ik ga ook gewoon naar de sauna.

18. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL

Helaas voel k me daar niet prettig meer bij oa ook door de striemen. En dat in combinatie met het buikje.
    Badpak vind k zelf mooi mits met push up maar die kan k nergens vindne helaas

19. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier 178 en weeg 68 kg dus mijn enige probleem is dus me buikje en striemen!
    Iemand enig idee waar ik een tankini kan vinden met enige push up

20. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Ik heb er één van Sunmarin, met een cup met beugel. Vorig jaar gekocht bij Livera.

Deel Deze Pagina