Nou Zwolle was helemaal leeg. Echt niet de moeite waard. Heb meppel maar overgeslagen zal wel hetzelfde zijn ben ik bang. Goede leer voor een volgende keer
In Doetinchem is vanmorgen nog het een en ander aangevuld. In ieder geval de koffers en schoenen. Prima te doen ook. Hier staat er een beveiliger voor de deur die alles checkt waarbij het alarm af gaat. Had veel meer chaos verwacht na alle berichten hier. Leuk kunnen scoren ook nog. Vanmorgen 2 éénpersoons vier seizoenen dekbedden samen voor 30 euro en een paar cent! Nijntje kleding was ook erg goedkoop.
Nou, ik heb eindelijk ook binnen kunnen komen in Veenendaal! Om 10:00 was ik binnen met dochter en wilde de rijen voor zijn bij het betalen, dus snel door de winkel heen gegaan en om 10:15 stond ik weer buiten. Van meisjeskleding was er inderdaad bijna niks meer, jammer! Alleen een paar basics meegenomen (ondergoed, leggings, effen shirtje, twee rokjes) maar dat had ik net zo goed ergens anders kunnen halen. Wel fijn dat ik door dit topic wist dat de prijzen op de kaartjes vaak niet klopten en het in werkelijk vaak goedkoper was. Heb nog nooit in een winkel dingen binnen 10 min in een mandje gedaan zonder naar het prijskaartje te kijken haha. Dat was op zich wel een leuke ervaring Nog een drinkfles van Sistema die ik toevallig zag en dochter een Schleich koe uitgezocht. Het enige wat wel de moeite waard was was een leren portemonnee van 42 voor 15 euro, daar ben ik wel blij mee O, en de executieverkoop van een schoenenwinkel een aantal winkels verderop, die dachten volgens mij we doen mee met de grijpende chaos gekte, het was daar drukker dan bij de V&D! Daar wel nog geslaagd ook 's Middags 15:00 nog even langs gelopen bij V&D, wilde nog even voor de Sistema kijken, maar toen was de hele winkel echt leeg geplunderd. Ik denk dat er 70% minder hing dan vanochtend. Hoop dat het nog wat wordt bijgevuld anders is het echt niet meer de moeite waard. Weet iemand toevallig of in Ede vandaag nog de moeite waard was? Anders hoef daar dinsdag ook niet te proberen. En Veense, mijn werk is verder weg iets buiten Utrecht. Maar woon wel op loopafstand van V&D hier. Wel heel jammer hoor, al die andere omvallende winkels/bedrijven ga ik niet echt missen, maar de V&D wel!
Haha ik zie t al voor me. Er gingen vandaag in Rijswijk ook mensen met elkaar op de vuist las ik. Wat vreselijk allemaal 😂😂
Ik ben gisteren ook geweest in Tilburg, en vond het dus helaas niet zoveel Wel leuke schoenen gezien, maar die stonden gewoon geprijsd voor 100,00 euro. En ik vond de gok te groot om dan een uur in de rij te staan en nog dik te betalen
Gister in arnhem geweest. Kinderkleding hing nog wel iets,maar niet veel bijzonders. Damesschoenen, tassen en portemonnee`s was er nog vrij veel van. Heb maar 5 minuutjes in de rij hoeven te staan. Had een name it broek(ergens anders tussen gevonden), riem, 2 sjaals+muts en 2 leggings nog gekocht.
Ik was er om 10.45 en om 13.45 uur... Die Schleichkoe staat hier nu ook Ze deden ook maar wat qua prijzen, had een Boerenbont theepot, staat op internet overal voor 30 euro te koop, maar er stond geen prijs of streepjescode op. Mocht hem voor 5 euro en dan ook nog een euro korting meenemen! Ik vind het wel jammer dat er zo ontzettend veel lege gevels zijn, zeker dat hele nieuwe stuk ook bij de Brouwersgracht. Zo zonde, zo veel potentieel, en alles staat maar leeg...
Ede is de moeite niet hoor, zijn vandaag en gister geweest maar niks bijzonders meer. Kleding voor kinderen sowieso niet meer en boven alleen nog wat kantoor spul
Daar heb ik ook 10 jaar gewoond, op kamers aan de Kade, Lunenburg en Vening M. straat en met mijn man aan de Paul G. straat. Nu alweer 11 jaar in Veenendaal. Dochter heeft tussen 2011 en 2013 wel in Ede op school gezeten (aan de Goudenstein).
Ik ben vrijdag bij de V&D in Amsterdam Noord geweest, was een chaos om binnen te komen en mensen trokken hele rekken leeg en gingen in een hoekje alles eens rustig bekijken en de rest werd op de grond neergegooid. Ik heb 4 pakjes boxers voor mijn man, 2 shirtjes voor mijn zoontje, 2 dvd's en 1 flesje rituals gekocht was toen 35 euro, toen ik buiten stond en de bon bekeek was bij de boxers de korting er niet afgegaan dus ben weer naar binnen gegaan en mocht toen wat uitzoeken, heb nog een vestje voor mijn zoontje gevonden van 20 euro en die kreeg ik toen voor 50 cent. Helaas toen ik thuis was kwam ik er achter dat er bij 3 dingen de alarmen niet afgehaald waren (het alarm ging ook af toen ik de winkel uit ging, de beveiliger keek in me tas en zei loop maar door), dus kon later weer terug naar de winkel. Denk dat ik aankomende week nog een keertje ga kijken maar hoop dat het dan wat rustiger is. Heb uiteindelijk een half uurtje in de rij gestaan maar was er om 10 uur dus ben snel een rondje door de winkel gegaan en toen snel in de rij, toen ik betaald had was de rij denk ik 30 meter.
Ik heb een poging gedaan binnen te komen, maar die rij was iets te lang. Later hoorde ik dat op dag 2 alles al weg was, dus dan maar pech. Verder zie ik al pakketten van vtech langskomen op verkoop sites, zal mij niks verbazen dat het bij de v&d vandaan komt
Gisterochtend ff snel de VD in Utrecht geweest. Praktisch alles leeg. Nog wel wat kinderkleding en dameskleding. En veel boeken en kantoorartikelen. En ik vond de kortingen maar matig 20-25% Nou dat vind ik de moeite niet. Als er boeken en cd's voor de halve prijs waren had ik ze wel mee genomen.
Gister even in Breda geweest. Maar serieus... Iedereen doet alsof het gratis is, maar er was op de gehele collectie maar 20 en 25% korting. Ik snap dus werkelijk niet waarom je nu perse de VenD leeg zou willen kopen.
Omdat de prijzen die op de artikelen staan over het algemeen niet klopt. Zo had ik een keukenweegschaal van Brabantia. Normale prijs was 29,95. Nu was hij 19,95 en daar ging nog 20% vanaf. Doos lego, normaal 19,95, nu 15,- en daar ging nog 20% vanaf.