De prijzen kloppen niet, Ik heb 2 horloges gekocht voor mijn man van 55 euro per stuk voor 7 per stuk 2 horloges voor de kinderen van 25 voor 3 Oorbellen van 50 voor 10 En kleding voor de kinderen van 250 voor 70 Dus was zeker de moeite waard hoor
De prijzen van de kleding klopten ook niet. Shirts gekocht van Cars voor mijn vriend, op het kaartje stond 12. Bij de kassa moest ik 5 per stuk betalen en toen kwam er nog 20% korting overheen. 4 shirts van Cars voor nog geen 20.
Hoop dat ik ergens nog de kleertjes van Lief! voorbij zie komen. Weten jullie sites buiten marktplaats waar opkopers de spullen op zetten?
De shops in shop hadden hun eigen kleding al weggehaald. Zoals lief,benneton,desiquel etc. Dus ik ben bang dat je de kleding van lief gewoon via de site van lief moet bestellen of langs de outlet in bataviastad
ah ok, dan zal ik de website van Lief! in de gaten houden, had bij V&D leuke kleertjes gezien maar die had de website van Lief! helaas niet, hoop dat ze er nu wel in komen. Maar kon me niet voorstellen dat lief al die winkels zelf zou leeghalen omdat ze net zelf een faillisement achter de rug hebben, had ik niet verwacht dat ze 200 euro per winkel zouden gaan betalen.
Wij zijn vanmiddag naar de V&D geweest in Roosendaal. Er was nog best wat en het was niet druk! Bij de kassa een kwartiertje in de rij gestaan. Moesten 98 euro afrekenen: Geronimo Stilton boek Boomhut achtig boek (zelfde auteurs) 2 rugzakken voor de kinderen Damstenen Miniloco boekje Junior Bosatlas 3 schleich dieren 1 vest voor jongste dochter 1 shirt voor oudste dochter Pakje fineliners
Ik ben vandaag geweest (bij beurs). Het is raar binnenkomen want het eerste stuk is donker en zo goed als leeg. Er is nog wel wat leuks te vinden maar het is echt een trieste boel. Veel spullen in verhuisbakken en overal spullen op de grond. Kinderkleding was nog een paar rekken en verder bakken vol basic meisjesshirts. Voor zoon in maat 86 was er vrijwel niks meer. Op sommige plekken staat alles door elkaar. Genoeg keus heb je met name nog in pennen en panty's. O en de kinderen hebben in hun volgende maat geen sokken meer nodig 😜
Eigenlijk wil ik nog ff in Apeldoorn gaan kijken, zal er nog iets zijn aan sieraden? Horloges of gouden ketting/armband? Of was dat sowieso al weg??
Nog wel kinderkleding, vrouwenschoenen, beetje speelgoed. Niet veel vrouwen en mannen kleding. Vanmorgen geweest, leuke leren panterprint laarsjes gekocht van 95 voor 30 euro, voor m'n dochtertje.
Vandaag in Arnhem even wezen kijken. Was al erg veel weg en idd een beetje trieste bedoeling. Voor 3 rokjes, 2 shirts, 4 pakjes knipjes/schuifjes en een 3 pack boxers toch nog 32,50 kwijt. Ik was er blij mee maar om nou te zeggen spotgoedkoop...neeuh.
Ik ben vanochtend ook ff geweest en er was al veel weg, maar voor mijn kinderen wel 8 stuks frendz kleding meegenomen en ik was nog geen 30,- kwijt. Dus dat was wel echt goedkoop!