Ook nog gegaan omdat er haast niemand in de winkel was. 3leggings voor de meiden voor 5,60 Verder nog wel wat kleren maar of echt baby of grote kinderen en die hoef ik net niet..
Ik ben vanmiddag ook nog even teruggaan. Heb nog duplo kunnen scoren met 60% korting, dus dat was wel de moeite waard. Ook nog wat kinder kleding meegenomen in de volgende maat, omdat ik vorige week had gemerkt dat de prijzen nog lager zijn als wat op de kaartjes staat.
Bij ons was er qua kinderkleding echt bijna niks meer. Jammer, want daar ging ik eigenlijk voor. Ik heb nog wel een paar spellen en wat playmobil setjes gekocht. Dat was nu wel leuk geprijsd. Ik vond het er maar troosteloos uitzien allemaal. Het is jammer dat ze weg zijn. Ik kocht er geregeld kinderkleding en ook voor mezelf kocht ik er wel eens wat. Ik ben echt benieuwd hoe ze deze grote panden opgevuld krijgen.
Was dat toevallig Eindhoven? Of iemand anders die daar geweest is en weet of er nog baby meisjes kleding hangt?
Vandaag in Hengelo geweest, niet veel bijzonders meer. Kleding ook veelal op 1 hoop en daar heb ik echt nooit zin in om tussen te gaan graaien. Er was nog wat dameskleding, beetje kinderkleding, herenkleding en her en der nog wat kantoorartikelen, servies en handdoeken. Morgen loop ik even in Enschede naar binnen.
Bespaar je de moeite ga niet naar Enschede! Vandaag geweest er was bijna niets meer! Leeg geroofde hol was het
Ben je er toevallig al geweest? Ik ben nieuwsgierig of er nog wat is, maar heel eerlijk te lui om er even zelf heen te fietsen 😅
Hahah Nee als ik met de fiets kon was ik denk ik al wel geweest maar helaas drukke dagen gehad met ziekenhuis ivm longontsteking van ons 6 mnd oude zoontje, Wil nog wel kijken maar twijfel of het de moeite is om er 30 Min voor rijden
Vandaag in Gouda geweest. Baby kleding is niet veel meer, maar toch 2 shirtjes een broekje en een romper kunnen score voor in totaal 7,50. Broekje was maar 2 euro, vind het nu zelfs zonde dat ik er niet meer heb meegenomen
Ach wat naar, beterschap! Knapt hij al wel weer een beetje op? Mocht ik toch nog gaan dan laat ik wel even weten of het de moeite waard is
Gister even flink ingeslagen bij v&d in den bosch. Kelder, eerste en tweede verdieping waren open. Er waren geen dekbedovertrekken en keukentextiel meer en de nacht/ onderkleding voor dames ook schaars. Nu ging ik ook voor een badjas voor manlief (twee gevonden voor 7.20 per stuk) dus daar was ik blij mee. Verder leuke esprit gympen (30), een slaapzakje voor de kleine (5.60), bekers (4ps), een usbstick (6) en voor manlief ook nog een trui en vest (beide van 50 per stuk nu samen voor 27). Het beste koopje waren de twee pulsar horloges voor 66 ipv 170 ik was helemaal verrast door de caissière toen ze het bedrag noemde. Heb ook even afscheid genomen van de winkel waar ik mijn hele leven al kom, toch een gek idee dat hij uit mijn stad en straatbeeld verdwijnt
hij heeft nu al 6 longontstekingen gehad afgelopen 6 maand, 6 weken geleden kuurtje prednison gekregen voor 6 weken, gister controle en de longklachten zijn nog niet weg, opnieuw 6 weken prednison 200 mg daags. maar opzich is hij gewoon weer zijn lekkere vrolijke zelf, kereltje heeft al veel mee gemaakt maar zijn lach verliest hij niet gauw
Zooi wel. Maar ben leuk geslaagd.. Geschenkverpakking frozen parfum Jurkje Rokje T shirt Legging Kleren waren duidelijk van de komende collectie. Erg leuk Totaal:14,70
Net in Tilburg geweest...wat een zootje en wat een drukte.. Heb er koppijn van haha. Maar ik heb; -leren riem voor mezelf van 15 voor 3,50 -6 paar damessokken voor 3 -onderbroeken en strings voor mijn dochter 6 voor 3 euro -sweater voor mijn zoontje voor 3,75 -en nog wat kaarten.
Mijn moeder is in haar lunchpauze even geweest, maar vond het een zooitje en is snel weg gegaan haha.