V&D weer even open

Discussie in 'De lounge' gestart door Lenthe1987, 19 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook nog leuke spulletjes gehaald. Ben 2 x geweest (Tilburg) maar mijn ervaring is dat ze maar wat doen aan die kassa. Ik zag een mooie Ice horloge voor mijn dochters verjaardag. Hij kostte 79,- en met korting eraf nog 54,- Toen ik het een dag later weer vroeg, maar dan aan een andere verkoper was ie nog maar 32,-. Ook stond er hier een jongen die zelf prijzen bedacht. Mijn dochters hadden mooie vulpennen die waren afgeprijsd van 15,- naar 5,-. 'Dat is eigenlijk nog steeds wel duur voor een pen' zei hij en hij sloeg ze aan voor 70 cent per stuk. Gauw nog wat bijgehaald dus ;) Scleichdiertjes voor 70 cent per stuk. Zes mooie dozen Duplo met 60 % korting. Ik heb weer een mooie voorraad cadeautjes in huis :D

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Zijn ze morgen ook nog open? Met name Emmen of Leeuwarden en of Groningen en is het nog de moeie waard?

3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    In Utrecht hadden ze aangevuld, en zag ik leuke Nijntje babykleding voor meisjes. Voor babyjongetjes veel minder, en vond ik zelf ook niet mooi.

4. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ik ben vandaag nog even in Zaandam geweest, hier waren nu baby Nijntje kleertjes en jongens en meiden zomer jasjes aangevuld en nog wat koffers en dekbedden.

Op de site staat dat ze nu extra kortingen hebben maar alles was gewoon nog 20%

Ik had een 1 persoons dekbed van 79 euro nu voor 55 euro, vond dat best nog wel duur.

Voor de rest hing er niet veel meer.

5. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

20 aug 2012
    477
    33
    28
    Dekbed was dan met 30% ipv 20% dus klopt wel dat de kortingen verhoogd zijn maar het is niet spectaculair te noemen..

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik ben hier ook benieuwd naar :)

7. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Vandaag in Bergen op Zoom geweest maar was niet veel meer.
    Als het niet word bijgevuld dan zijn ze zeker voor de sluitingsdatum van 23 april al gesloten.
    Meisjeskleding hing er bv al niet meer.
    Wel kunnen slagen voor sneakersokken voor mijn man en de oudste nog een doos fun mais van de minions.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    VD roermond was behoorlijk leeg, maar afgelopen week paar keer geweest en echt goed gescored.

Vandaag had ik kinderhorloges, afgeprijst van 25 euro voor 3... een horloge voor mezelf van 40 voor 5 en nog een kinderlegging en meisjesbolero, normale prijzen waren 166 euro, betaald 24

als ik de totaal score optel dan heb ik aan echte waarde inmiddels een 820 euro, en alles bij elkaar betaald een 175 (iets minder)

ik ben wel heel blij ermee.

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    die pieten vind ik zo jammer, bij opening in sittard waren die 5 euro.. men graaide armen vol.. was niks meer over dus..

10. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.914
    113
    Vrouw
  11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Vd wk in Emmen geweest woensdag dacht ik. Was niet veel meer. Boven nog pas poppen en kledingrekken Ed. Op begane grond nog wel veel sokken ondergoed en boeken. Een beetje vrouw en kleren. Babys hing ook wel iets. Meiden vrijwel niets en jongens vooral nog spijkerbroeken. Speelgoed vooral nog van ses . En veel cds en dvds.

Onze score was twee spijkerbroeken voor jongen op de groei. Twee truitjes voor dochter op de groei. Kleur boek voor volw. 2 bleu Ray Disney wat schoolspul etiketten Ed . Voor 46 euro.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wij zijn gisteren nog even geweest. Vriend heeft 2 horloges gekocht, 1 was van 55 naar 6 euro en ik heb een gouden armband.

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Vanmiddag even in Alkmaar geweest, was weinig meer.
    Wel nog sokken, schoenen, winterspullen en wat kleding.
    Ik las dat ze Alkmaar nog wel gaan aanvullen, ik fiets er morgen nog maar eens heen, wie weet hebben ze dat gedaan later vandaag.

14. mumija

mumija Niet meer actief

Gisteren nog even in Den Bosch binnen gelopen. Maar wat een verschil met Tilburg. ..Tilburg stukken goedkoper.

15. veense

veense Niet meer actief

Hier stonde ze in Ede, geen idee sinds wanneer, maar toen er mensen een man met armen vol weg zagen lopen, ging het hard ;)
    Op de site staat welke winkels aangevuld zijn, hier niet helaas...

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Heel limburg wordt niet aangevuld

was net op nieuws dat vanaf 13 april 50% van de winkels nog nieuwe voorraad krijgt..

en las nog ergens anders dat de meeste winkels tot eind april open blijven.. maar heb nog niet kunnen ontdekken waar dat zou hebben gestaan

17. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Vandaag geweest.. een aardige "buit" uiteindelijk.. helaas geen kleding voor zoonlief waar ik juist voor ging..

- armband zilver dochter, prijs op kaartje 9, kassaprijs 5,5
    - oorbellen zilver mijzelf, prijs op kaartje 45, kassaprijs 15
    - 12 stuks DVD, prijs op kaartje tussen 8 en 15 euro, kassaprijs totaal 46 euro voor alle 12
    - Lego, prijs op kaartje 30, kassaprijs 17,5
    - paraplu, prijs op kaartje 10, kassaprijs 1,80
    - zonnebril, prijs op kaartje 45, kassaprijs 27

en dan had ik nog wat kleding (3 dingen), wat speelgoed, wat kantoor enzo.. Uiteindelijk 153 euro kwijt maar ik denk dat het het 3 voudige "normale prijs" was.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben gisteren in Leeuwarden geweest. Wat een troosteloze rotzooi 😱
    Was nog heel erg weinig, en helemaal niet goedkoop. Posters met 20% korting, hooguit 30% korting. Heb een aantal dingen laten scannen, en er ging echt niet meer vanaf.
    Jammer!

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dit was ook mijn ervaring in Delft afgelopen zaterdag even snel wezen kijken er was niet echt veel meer er waren nog wel wat dingen maar vond het nog steeds duur en weinig korting. Idd 30 pc en niet veel meer.
    Hier voornamelijk was er nog kantoorartikelen. Wat dvd.s en schoenen.

Van af vrijdag gaan ze definitief dicht.( In delft)

20. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik was niet van plan om te gaan. Maar zondag moest ik even de stad in en ik had gelezen dat verschillende v&d's opnieuw bevoorraad zouden zijn. Nou ik ben dus bij Rotterdam beurs geweest maar jeetje wat een armoedig zooitje.
    Natuurlijk waren alle juweeltjes al weg, maar alles zat overhoop in groene bakken en zo kan ik niet winkelen hoor, dan wil ik gewoon op mijn gemak dingen bekijken. Nou ik heb niks gekocht en ben ook blij dat ik eerder niet geweest bent. Ik ga niet een uur of langer in een rij staan er zijn genoeg goedkope winkels. Nu was het niet meer zo druk maar dan nog vond ik het de moeite niet waard.

Deel Deze Pagina