de meeste VD's hadden vandaag de laatste dag.. er zijn er nog een paar die begin volgende week de deuren sluiten en ik hoorde dat er 1 vestiging was, die straks alles van de overige winkels krijgt..en die nog week of 2 open zou blijven. ben vandaag nog even naar eindhoven geweest, wat een rommel.. dus flink moeten neuzen maar uiteindelijk heel goed kunnen slagen.. zoals doos hello kitty kerstkaarten van 9,95 voor 10 cent .. gummen 10 cent, slijpers 5 cent, punaises 4 cent etc.. en zo 3 zakken vol
hoorde dat tilburg nog best moeite waard was en deze winkels zijn nog open: Hilversum sluit volgende week za. als laatste op 13:00 uur. Almere Alkmaar Amstelveen. Apeldoorn Assen. Bergen op Zoom Den Bosch. Den Helder. Deventer. Goes. Gorinchem. Gouda Haarlem Schalkwijk. Hengelo Hilversum. Hoofddorp. Hoorn. Leidschendam Oss Rijswijk. Rotterdam beursplein. Tilburg. Vlaardingen. Zaandam.
Jaaaaa vandaag geweest!! Laatste dag en dus 90%korting. Echt veel broeken voor de jongens kunnen halen. 13 broeken, 2 pyjamabroeken een zomerjas en paar andere dingen. In totaal 20 euro! Nu moe, maar voldaan op de bank.
Ik was afgelopen zaterdag nog in Hoorn. Daar hangt niet zoveel meer. Wel een zomerjas voor mijn zoon en een zomer slaapzak voor mijn dochter gekocht. ging 50% vanaf. Toch mooi meegenomen al had ik meer korting verwacht
hoe zit het eigenlijk met de winkels die nog open zijn? hebben die de overgebleven voorraad van de dichte winkels gekregen? Ik hoor iedereen hier dat ze zoveel kunnen kopen, bij ons in de V&D (amsterdam noord) hing na 1 dag al helemaal niet meer. Misschien als de winkels overgebleven voorraad hebben gekregen ga ik morgen nog even kijken in Zaandam.
Het is wel echt zoeken tussen de resten wat er nog hangt. En een beetje geluk hebben met de juiste maat.
Hier gister naar assen geweest nog wel leuk geslaagd voor 30 euro daar was de winkel nog 2 dagen open ( nu een korting van 70 procent)
Vanmorgen in Deventer nog goed geslaagd. Veel leuke haarknipjes voor de meiden en kindercd's van ernst en bobbie en kvk. 6 cd's en 4 setjes knipjes voor 9 euro.
Vindt het wel jammer dat een zaak als de v&d sluit. Hier nog een paar dingen gekocht met 70%. Wel typisch dat toen er 70% korting was, de winkel niet druk was en je op je gemak kon kijken en toen er 90% korting kwam, lag heel de winkel overhoop, waren mensen aan het graaien, kleding op de grond enz. Gigantisch druk en gekkenhuis. Als het bijna gratis is komen ze wel
Oke, gelukkig dat het er niet overal zo aan toeging dan. Hier was het een beetje hetzelfde idee als 1 minuut gratis shoppen, door de winkel vliegen, graaien en de spullen die ze niet willen neergooien. 1 grote chaos, dat vind ik best wel respectloos naar de winkel toe.
Hier ging het er ook gewoon netjes aan toe. Daarnaast vind ik het niet zo heel raar dat mensen willen profiteren van de lage prijzen. Het leven is al duur zat en als je de mogelijkheid krijgt om leuk spul te halen voor weinig waarom niet? Je zou toch een dief van je eigen portemonnee zijn als je dingen laat liggen uit een soort van loyaliteit naar de winkel toe? De winkel gaat nu eenmaal sluiten, kan met alle goede bedoelingen niet meer gered worden dus dan maar proberen te halen wat er te halen valt toch?