Ooooh te verleidelijk. Ben wel erg benieuwd naar de kortingspercentages. Ik ga er voor de deur staan' denk ik
Nope. Want daar verdienen ze nu natuurlijk niks mee. De opbrengst is voor de schuldeisers. Als jij je kaart inleverd en wat meeneemt dan voelt dat voor hun alsof ze het gratis meegevenm ze hiuden er niks aan over
Ah chips.... hier is hij woensdag open, precies de dag dat ik tot 15.45 uur op mn werk zit. Rond die tijd zal het meeste van de frendz kleding wel weg zijn denk ik...😕
Wat ik me wel afvraag.... ze gaan voor een periode van 3 tot 4 weken open. Echter is iedereen van mening (incl. mijzelf) dat het zeer druk zal worden. Waarom laten ze de winkels zolang opengaan. Wat gaan ze in die weken in hemelsnaam allemaal verkopen.... ik denk dat degene die gaan dat voornamelijk de eerste dag willen doen. Wat hebben ze dan na die tijd nog over?
Heeft iemand een lijst van de openingen? De link naar de telegraaf werkt niet voor mij. Ik kom graag nog een keertje langs, om de V&D leeg te kopen
Link voor de dames in Gelderland Filialen V&D openen tijdelijk de deuren - een overzicht - Omroep Gelderland
Ik kan dr lijst met openingstijden niet openen op m'n telefoon Kan iemand me vertellen wanneer hij in Zoetermeer open gaat en welke tijden?
Misschien helpt dit, met de laatste uitverkoop voor de sluiting ~(gezien ik niet in NL woon en dus wat meer impuls koop als ik in NL ben) Ik had 3 lange mouwe truitjes onbedrukt van friendz merk a 2-3 euro per stuk Een malliot voor zeker de helft van de prijs dus denk a 5 euro.. 2 zonnebrillen a 3 euro per stuk en 2 pyjama's voor mijn kleine a 5 per stuk.. Dus ik denk aan zelfde prijs misschien net iets minder omdat het echt weg moet nu.. Toen was er al veel dat "eigen" merken goedkoper uitvielen en niet eigen merken niet eens korting hadden.. Bij de kassa kwam het nog goedkoper uit dus in totaal had ik alles voor 20 a 30 euro.. En een jogging broek van benneton, nog steeds a 8 euro.. Dat maakte het volgens mij het duurst.. De rest was echt spot goedkoop.. (heb geen bonnetjes meer)
Weet iemand of LIV een eigen merk van v&d is? Die broeken zitten mij perfect en hoop die dus nog te scoren.
Kun je straks met pin betalen of moet je contant geld mee nemen? (dat zie je wel vaker bij een faillissement). Ik ga zeker even kijken, het hele gezin heeft hier huismerk kleding van V&D in de kast hangen, dus kijken of ze nog wat hebben.