Vraag me af wie daar dan gaat staan? Ik zou er in ieder geval geen zin meer in hebben; voorheen zag je er geen kip en nu er dus flinke kortingen zijn zal het er zwart zien van de aasgieren. 🙈
Ik had gelezen dat er uitzendbureau's uitzendkrachten in gaan zetten maar dat zijn wel voormalige werknemers van de V&D omdat ze geen tijd hebben om nu nieuwe mensen in te werken. Of dat waar is? Geen idee maar klinkt wel logische. Ik zou als oud werknemer daar niet meer werken als ik niet de zekerheid zou hebben dat ik netjes uitbetaald zou worden.
Ik ga er ook even heen, maar niet als aasgier, maar omdat m'n man van die onderbroeken daar houdt en het de laatste kans is om er een paar te bemachtigen Ik las idd dat ze het ouder personeel gevraagd hebben.
Ik bedenk me trouwens net, dat alles wat er qua kleren zal zijn waarschijnlijk wintercollectie is omdat er natuurlijk niks nieuw meer is binnen gekomen o.i.d... dat was ik even vergeten Weet zo net nog niet dan of ik het nog wel de moeite waard vind om te gaan
Ik denk maar zo, zonder die 'aasgieren' hebben de schuldeisers helemaal het nakijken... En dat zijn niet alleen grote bedrijven, ook kleinere die harde klappen hebben gekregen en nu zelf op het randje van faillissement staan door de val van v&d Op deze manier zien ze wrs nog iets van hun investering terug Of ik daar als oud v&d medewerker zou gaan werken? No way, lijkt me veel te pijnlijk
Liever een aasgier dan een dief van mijn eigen portemonnee ��. Ik denk dat er echt nog heel veel spullen zijn. Genoeg om de winkel een maand lang open te houden. Misschien dat sommige verdiepingen dicht gaan. Dat kan. Ik kwam bij de v&d voor de kinderkleding en alleen met sale. Dus ik zal zeker mijn rondje doen. Vast een paar keer. Tja die kids groeien er zo weer uit en ik vind het leuke kleding.
Waarom zijn er toch zoveel opmerkingen over mensen die graag profiteren van korting? Ik kwam er nooit en heb dus ook geen flauw idee van hun collectie maar met leuke kortingen vind ik het de moeite wel om even langs te gaan!
Aasgieren heb je er altijd wel tussen zitten maar ik denk dat dit toch vooral een leuke kans is voor mensen die niet zoveel te besteden hebben om wat voor reden dan ook. V&D had altijd leuke dingen en de kwaliteit is ook nog wel aardig. Als mensen dan voor weinig eindelijk een keer wat leuks kunt kopen zijn ze hartstikke dankbaar Maar er zullen ongetwijfeld ook wel een hoop mensen op af komen die denken voor een prikkie iets op de kop te tikken om het vervolgens voor 2x de prijs te kunnen verkopen.
Ik ga er misschien wel naartoe, niet als aasgier maar omdat de kinderen hier aardig wat kleding hebben van Frendz en dat is straks dus niet meer te koop. Even wat inslaan in de grotere maten.
Ja, ik ga misschien ook wel even ene kijkje nemen. Vanaf een uur of tien denk ik. Of ben ik dan al te laat
Op omroep Brabant staat een andere datum voor mijn woonplaats dan in die link van de telegraaf trouwens, dus of de info van die link echt klopt? (Of het klopt niet bij omroep Brabant)
Toen ze gewoon open waren was er geen reet te doen, nu zijn ze failliet en gaan ze toch nog even los en spreekt men over drukte, hysterie en mensenmassa. Wat heb ik gemist?
Nou ik liep vanmiddag langs de V&D in mijn stad. Het is een hele grote V&D van glas dus ik kon zo naar binnen kijken. Er waren mensen bezig binnen aan het opruimen maar verder was ie helemaal leeg binnen op een paar losse rekken met kleding na.. Dus ik ben benieuwd hoe dit zit.
Dat klinkt niet erg hoopvol. Maar ze zeiden ook dat er al restpartijen zijn opgekocht he.. aan de andere kant denk ik als er nog maar zo weinig is dan ga je toch niet nog 3 of 4 weken open? Of zou het zulke rotzooi zijn dat ze denken het niet te kunnen slijten in een paar dagen.