Wij gaan hier in maastrichtkomende zaterdag eens even kijken hoop dat we nog wat leuke dingen voor onze dochter kunnen halen zal super druk zijn maar heb het er voor over
Als ik een shirtje van 15 al niet wil, dan ook niet voor 2. Maar goed, de nieuwe collectie gaat er echt niet hangen. Dat is allemaal al weer doorverkocht. Dit zijn restpartijen van de afgelopen jaren.
je kan het ook anders zien: iemand kan 15 euro teveel vinden voor een leuk shirt dus hem dan heel graag willen voor 2 euro ik vind de prijzen van kleding tegenwoordig belachelijk. ik zou ook niet snel 15 euro of meer voor een shirt uitgeven. of hij moet echt echt super leuk zijn maar dan nog neem ik er maar 1 mee. en in dit soort gevallen neem ik er meerdere mee. 2 jaar terug ben ik bij een uitverkoop van lief geweest. normaal zou ik dit niet nieuw kopen aangezien ik 24 euro voor een rokje belachelijk vind. daar lagen ze voor 5 euro. alles wat gemiddeld 20-25 euro was koste nu 5 euro per stuk. tja, dan sla ik flink in hoor
Dit stukje stond in onze plaatselijke krant: (plaatsnaam even verwijderd ) V&D houdt opheffingsuitverkoop. Het filiaal in * is vanaf woensdag 23 maart a.s. open voor de uitverkoop van de laatste artikelen. Oud-bedrijfsleider van V&D *: Er is nog veel voorraad in de winkel. Een echte buitenkans. Met aantrekkelijke kortingen zijn onder meer te koop mode voor dames, heren en kinderen, modeaccessoires, schrijfwaren, boeken, reisbenodigdheden, speelgoed en woonbenodigdheden. Ook artikelen van onze bekende Schoolcampus. Wie er vroeg bij is, kan nu al schoolartikelen kopen voor volgend studiejaar. Kasten en kledingrekken Ook het meubilair gaat in de verkoop: kasten, kledingrekken, stellages, zogeheten gondolas en dergelijke. De uitverkoop duurt totdat alles weg is. Ik denk dat ons filiaal enkele weken geopend zal zijn. Er mag geen artikel achterblijven in de winkel. Het pand moet leeg opgeleverd worden. Voor de korting geldt: hoe langer de uitverkoop duurt, des te hoger het kortingspercentage. Vergelijkbaar met het oude Prijzencircus. Hoe eerder je er bij bent, des te groter de keuze. Wacht je wat langer, dan zakt de prijs, maar dan is het aanbod ook kleiner. Vanaf woensdag Alle vestigingen in Nederland gaan vanaf volgende week open, zo is vandaag bekend gemaakt. Sommige vestigingen openen op woensdag zoals *; andere op pas donderdag of vrijdag. Onze openingstijden zijn maandag 12.00 - 18.00 uur, dinsdag tot en met vrijdag 10.00 - 18.00 uur en zaterdag van 10.00 - 17.00 uur. Er is geen koopavond en zondag zijn we gesloten. Museum etalage * verwacht een grote toeloop tijdens de allerlaatste uitverkoop van V&D. In de afgelopen weken zagen we veel mensen naar onze museum-etalage kijken. Als ze ons zagen, dan staken velen de duim op om ons een hart onder de riem te steken. We weten dat de nodige klanten graag nog een keer de V&D-winkel in willen. Voor de laatste keer kunnen mensen bij ons komen roltrappen.
Ik heb zo een black friday gevoel bij dit soort uitverkoop. Mensen die duwen en trekken en je omver rammen omdat hun het eerste en het beste moeten hebben. Of inderdaad het voor een prikkie kopen en voor het 5x dubbele weer verkopen online. Ik ben benieuwd maar k ga niet of met me dikke pens of met een kinderwagen ertussen staan in de drukte. Als ik in de buurt ben en het rustig is wil ik wel even gaan snuffelen. Gewoon omdat het kan
Ik moest ook gelijk aan black friday denken Zo'n dag kunnen we ons hier helemaal niet voorstellen. Zijn er mensen die morgen al gaan? Post hier dan even of je nog wat leuks hebt kunnen scoren
Ben idd ook wel benieuwd wat er allemaal te koop is en wat de kortingen zijn Zelf ben ik van plan donderdag even langs te gaan als de V&D hier opent. Maar leuk om alvast een beetje te weten wat er is
Ik ga straks misschien even voordat ik mijn zoon van school moet halen, zit vlak bij elkaar, maar ga niet om 10 uur op de stoep staan
Ben benieuwd, vooral naar hoeveel kortingen er gegeven worden. Schijnt niet echt een super dumpverkoop te zijn.
Ik ga toch maar niet Zag net een foto voorbij komen op facebook van de politie, het staat zwart van de mensen, nog net geen dranghekken... Daar ga ik me niet tussen wagen Overigens hebben wij geeneens een mega v&d, wil niet weten hoe het er in de grote steden aan toe gaat...
Dan ga ik ook maar niet!! wilde anders ook even kijken vandaag als het zwart staat zijn ze vandaag denk wel uit verkocht haha.
Ik denk dat ik vanmiddag mijn stoeltje neerzet tegen over de V&D, de kids dump in het speeltuintje er naast en gewoon heel de middag lekker mensen ga kijken Hahaha Och jeetje, je zal in die drukte staan.
Ik ben geweest. Vond het erg tegenvallen. Maar 20% korting op de kleding. En 20% korting op boeken. Op schrijfgerei ed 25% Vond wat er hing sowieso tegenvallen. De echte leuke kleding was al weg. Het was superdruk, maar dat had ik wel verwacht. Stond met een boek in mijn hand. Toen zag ik de wachtrij voor de kassa en dacht, dan maar een euro meer betalen in een andere winkel
Hier opent de V&D morgen en dat is dus wel een mega V&D (Den Haag). Wilde ook even gaan kijken, maar met deze berichten ga ik er ook nog even over nadenken.... Zou graag echt nog wel een aantal dingen willen in slaan die we altijd daar kochten, maar om nou met mijn dochter er tussen te gaan lopen Ik wacht de berichten op de regionale omroep wel even af morgen. Wilde sowieso toch niet al gelijk bij openingstijd er naar toe....
Las het online inderdaad, maar 20 tot 25% korting. Daar ga je toch niet zo lang voor in de rij staan 😒
Wij hebben geen mega v&d maar het was topdrukte, ik zal als je kan gewoon je dochter thuis houden dan. Mensen lopen ook echt als een kip zonder kop zomaar over en weer. Dus het is anders als dat het gewoon ergens druk is. Ook de kinderwagens waren er in grote getale. Zou ik ook niet meenemen. Je kan er zelf geen kant mee op en je rijdt er anderen mee op de hielen.
Het zou dan inderdaad kind inclusief kinderwagen zijn. Denk inderdaad dat ik morgen dan maar niet ga. Vrijdag opent hier ook nog een andere V&D redelijk dichtbij. Denk dat ik daar dan gewoon zonder kind na werk maar even langs rijd. Stuk veiliger. Thanx voor de waarschuwing!